۱

عکس | بازداشت شهرام جزایری در گمرک بازرگان

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲

به گزارش گمرک ایران، این تریلر ترکیه ای و حامل بار عدس بود و از مبدا ترکمنستان عدس بارگیری کرده و قرار بود از کشورمان خارج شود اما ماموران گمرک با رصد اطلاعات محموله و به کمک دستگاه‌های کنترلی ایکس ری کامیونی اقدام به اسکن محموله می کنند.

پس از اسکن محموله مشخص می شود دو نفر در داخل بار تریلر مخفی شده اند که با مشکوک شدن به محموله حاوی قاچاق انسان، ماموران گمرک اقدام به بازرسی کامل محموله کرده و موفق می شوند دو نفر را در داخل بار عدس شناسایی و به جرم قاچاق انسان و خروج غیر قانونی از کشور بازداشت کنند.
پس از بازداشت دو نفر یکی از افراد خود را به نام ف . ف و تبعه ایرانی معرفی و نفر بعدی خود را تبعه افغانستان و بنام حبیب ا... احمدی معرفی می کند اما در بازجویی های بیشتر مدارکی برای شناسایی به ماموران گمرک ارائه نمی دهد .
با توجه به اینکه فرد دوم فاقد مدارک شناسایی بوده بررسی های بیشتر انجام و متهم جهت شناسایی بیشتر به نهادهای امنیتی تحویل داده می شود که نهایتا این فرد توسط نهادهای امنیتی شناسایی و در بررسی های بعدی اعلام می شود که فرد بازداشتی شهرام جزایری است.
 
کد مطلب : ۱۴۱۳۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.