۱

جنایت متفاوت داعش در حق پیامبر + تصاویر

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۲
گروه تروریستی داعش که با ادعای مسلمانی، شیعیان و اهل سنت تکفیر می‌کنند و تا کنون هزاران زن و مرد را در سوریه و عراق به فجیع‌ترین شکل به شهادت رسانده‌اند در جدیدترین جنایت خود یک جوان عراقی را به اتهام توهین به پیامبر اسلام(ص) اعدام کردند.


این گروه تکفیری در یکی از میادین ولایت صلاح‌الدین عراق حکم اعدام جوانی که مدعی شده‌اند به پیامبر(ص) اهانت کرده است را اجرا کردند و وی را به ضرب گلوله کُشتند.

داعشی‌های پرورده در دامان وهابیت که قساوت و بی‌رحمی خود را در زنده زنده سوزاندن «معاذ الکساسبه» خلبان جوان اردنی نشان داده و با تنفر جهانیان روبرو شدند اینک برای دفاع از پیامبری که به فرموده خداوند در قرآن دارای خلق عظیم و کریم بود و در قله رأفت و رحمت قرار داشت دست به جنایت‌ می‌زنند.

تکفیری‌های داعش بدون هیچ دلیل اثبات شده‌ای مسلمانی را می‌کشند که به یگانگی خداوند و رسالت نبی اکرم(ص) شهادت داده‌ است، این روش تکفیری‌ها نه تنها دفاع از پیامبر(ص) بلکه جنایت در حق پیامبر رحمت است.

این جنایتکاران آدم کش چگونه می‌توانند نسبتی داشته باشند با آن پیامبر مهربانی که به فرموده خداوند در قرآن عزیز دارای خلق عظیم و کریم بود و در قله رأفت و رحمت قرار داشت و وجود و رفتارش تجلی رحمت الهی بود. اینان چگونه می‌توانند با آن مهربان پیامبر نسبتی داشته باشند. پیامبری که حتی در «معراج» و در آخرین ساعات عمر خویش نگران امت خود بود. این منافقان خونریز وحدت شکن چگونه می‌توانند نسبتی داشته باشند با پیامبری که مظهر وحدت و همدلی و مهربانی بود. این منافقان خون خوار به جان امت اسلام و مسلمانان افتاده چه نسبتی می‌توانند داشته باشند با پیامبری که مهربان‌ترین خلق جهان بود و آن چنان اهل کرم و گذشت و بخشش که حتی کسانی را همچون ابوسفیان و هند جگرخوار که جگر حمزه سیدالشهداء را پس از شهادت به دندان کینه و قساوت خود کشید کریمانه بخشید.

‌ای کاش داعشیان و همه دشمنان اسلام به طریق صواب هدایت شوند و همه انسان‌ها بهره‌ای هر چند اندک از ملکات نفسانی و مکرمت‌های اخلاقی و سیره پیامبران الهی و خصوصاً خاتم پیامبران داشته باشند و امت اسلام،‌‌ همان شود که امید و آرزوی خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) بود.

 

جنایت متفاوت داعش  در حق پیامبر + تصاویر
جنایت متفاوت داعش  در حق پیامبر + تصاویر
جنایت متفاوت داعش  در حق پیامبر + تصاویر
مرجع : فرهنگ
کد مطلب : ۲۶۶۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.