۱

داعشی‌ها 17 پیشمرگ را در قفس سوزاندند/ عکس

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۲
روزنامه دیلی میل نوشت: داعشی‌ها می‌گویند این نمایش وحشتناک از سوزانده شدن پیشمرگ‌های کرد به تلافی اقدام پیشمرگ‌ها که ماه گذشته اجساد شبه نظامیان داعش را در خیابان‌های کرکوک به نمایش گذاشتند، صورت گرفته است.

در همین حال، داعش دستورالعمل‌هایی برای روحیه دادن به نیروهایش برای فرماندهان این گروه منتشر کرده است.

به فرماندهان گفته شده باید به گونه‌ای رفتار کنند که هدف قرار نگیرند و همواره از رمز استفاده کنند و در قالب گروه‌های کوچک به گشت زنی بپردازند. همچنین استفاده از عاملان انتحاری به عنوان بهترین راه برای بالا بردن روحیه شبه نظامیان مورد استقبال قرار گرفته است. از فرماندهان خواسته شده در استفاده از تجهیزات نظیر زره و کلاه ایمنی سهل انگاری نکنند یا بیش از سه شبه نظامی در یک خودرو نگذارند مگر آنکه تعداد بیشتر نیرو ضرورت داشته باشد. از رمزهای ارتباطی برای برقراری تماس استفاده شود. در مقابل دشمن حداکثر اقدامات حفاظتی اجرا شود به ویژه زمان بازگشت به منزل.

انتشار این دستورالعمل ۳۰ بندی با هدف متوقف کردن میزان بالای پشیمانی میان رهبران داعش صورت گرفته است. چرا که براساس گزارش‌های اخیر رهبری داعش در عراق و سوریه در ماه‌های اخیر به خاطر حملات هوایی با تزلزل مواجه شده و این گروه تروریستی را در ناآرامی فرو برده است و باعث شده تا ابوبکر البغدادی، رهبری این گروه منزوی شود. البغدادی از ژوئیه ۲۰۱۴ در انظار عمومی دیده نشده و گزارش‌های غیر معتبر مبنی بر جراحت شدید وی یا احتمال مرگش منتشر شده است.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۲۷۶۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.