۰

شگفت انگیزترین ربات انسان نما

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
محققان رباتی ساختند که با ظاهری شبیه انسان قادر به انجام کارهای خارق العاده ای نظیر ادای کلمات ،صحبت کردن و حتی تماس چشمی می باشد،نکته جالب اینکه این ربات عکس العمل های جالبی در برابر صحبت دیگران انجام می دهد . محققان رباتی ساختند که با ظاهری شبیه انسان قادر به انجام کارهای خارق العاده ای نظیر ادای کلمات ،صحبت کردن و حتی تماس چشمی  می باشد،نکته جالب اینکه این ربات عکس العمل های جالبی در برابر صحبت دیگران انجام می دهد .

ربات انسان نما

ربات انسان نما

ربات انسان نما

 

این ربات در نمایشگاه هنگ کنگ به نمایش گذاشته شده  وطراحی آن به وسیله شرکت آمریکایی رباتیک هنسون صورت گرفته است.

در ساخت این ربات از تکنولوژی نانو استفاده شده است،پروژه های شرکت رباتیک هنسون به ساخت این ربات محدود نمی شوند،  پروژه قبلی آن ساخت رباتی با ظاهری شبیه آلبرت انیشتین بود آقای هنسون صاحب این شرکت علاوه بر دقت در جلوه ظاهری ربات ها برهوش رباتیک آنها هم با دقت متمرکز می شودو آنها هم از نظر ظاهر و هم به لحاظ هوش رباتیک خارق العاده اند.

 

ربات انسان نما

ربات انسان نما

ربات انسان نما

ربات انسان نما

 

نکته جالب اینکه آقای هنسون برای استفاده ارزانتر از امکانات و پیشرفت پروژه ها ی خود در زمینه سلامتی ،تفریحی و آموزش به منظورساخت ربات  تصمیم دارد با همسر و فرزند خود به هنگ کنگ سفر کند.

مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۶۶۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.