۰

جزئیات حادثه انفجار در یکی از ادارات دولتی مشهد + تصاویر

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۶
یک منبع آگاه امدادی عصر امروز با تایید این خبر گفت : حوالی ساعت 15 امروز با شنیده شدن صدای انفجاری مهیب از داخل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در خیابان آبکوه مشهد مقابل پمپ بنزین سعد آباد از سوی شاهدان و برخی رهگذران و متعاقب آن شکسته شدن شیشه های برخی اتاق های این اداره  و تماس تلفنی مردم با نیروهای امدادی بلافاصله جند اکیپ آتش نشانی در محل حاضر شدند .

جزئیات حادثه انفجار در یکی از ادارات دولتی مشهد

جزئیات حادثه انفجار در یکی از ادارات دولتی مشهد
این مقام امدادی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد محل انفجار کولر گازی در قسمت نمازخانه این اداره بوده است و شدت انفجار بحدی بوده است که شیشه های برخی اتاق ها از جمله نمازخانه و شیشه های باجه بانک ملی در این اداره نیز بصورت کامل فرو ریخته است و تا شعاع 50 متری پراکندگی شیشه های شکسته شده بر روی زمین کاملا مشهود بوده است .

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد یکی از کارگران در حین تعمیر کولر گازی در پشت بام این مرکز اداری بوده است که به دلیل نامشخصی انفجاری مهیب رخ میدهد .

جزئیات حادثه انفجار در یکی از ادارات دولتی مشهد

جزئیات حادثه انفجار در یکی از ادارات دولتی مشهد
این مقام مسئول با رد شایعه انفجار توام با آتش سوزی در این محل خاطرنشان کرد:این حادثه در زمان تعطیلی این اداره رخ داده است و خوشبختانه به کسی آسیبی نرسیده است و فقط خسارات مالی بر جای مانده است .

این مقام امدادی از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خوداری کرده است و علت دقیق این حادثه را به نظر کارشناسان خبره منوط دانسته است.

گفتنی است ساعتی پیش برخی از خبرگزاری ها از آتش سوزی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در مشهد خبر داده بودند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۵۴۵۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}