۳

مراسم فرش قرمز «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» برگزار شد/ عکس

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱
شب گذشته مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌کنندگی خودش و سعید عصمتی برگزار شد.

در این مراسم فرزاد موتمن، سعید عصمتی، مرتضي غفوري، بابك ميرزا خاني، ارش قاسمي، احسان واثقي، روشنك گرامي، دليله صوفياني، أمير حسين فتحي، محمد رضا غفاري، عليرضا ثاني فر، ميشا جودت، بهاران بني احمدي، اناهيتا درگاهي، سحر عبدالهي، شبنم فرشاد جو، علي جناب حضور داشتند.

آنچه شب گذشته از حضور عوامل این اثر بر روی فرش قرمز مشاهده شد برخلاف فضاسازی‌ها و شانتاژهای خبری برخی عوامل بود که در روزهای گذشته و در آستانه شروع جشنواره فیلم فجر سعی در ایجاد فضای منفی نسبت به سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده این اثر داشتند که اگر آن استدلال‌ها مستند بود، حضور پرشور و جو صمیمی این تعداد از عوامل را روی فرش قرمز شاهد نبودیم.

امید است پس از برگزاری نشست خبری «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» پرده از نقاط مبهمی که عده‌ای با استناد به آن‌ها به گسترش شایعات پیرامون تولید این اثر دامن زدند، برداشته شود.

فرزاد موتمن که سال گذشته با فیلم «خداحافظی طولانی» در جشنواره حضور داشت، این‌بار داستانی جنایی را روایت می‌کند که در آن دختری به قتل رسیده و ماجرا به خانواده و شرایط زندگی آن‌ها مربوط می‌شود.
کد مطلب : ۷۰۵۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}