۰
گفت و گوی اختصاصی عصر تعادل با شیرکپنهاگ

طباطبایی: برکناری شفر فقط مشکلات را بیشتر می‌کند

حمایت از پرسپولیس صدای دیگر ورزش‌ها را هم درآورده است!
تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
طباطبایی: برکناری شفر فقط مشکلات را بیشتر می‌کند
هادی طباطبایی در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت عصر تعادل اظهار کرد: بزرگترین معضل کنونی استقلال این است که در این تیم تقصیرها به گردن دیگران انداخته می‌شود. همین موضوع باعث شده مشکلات استقلال حل نشده بماند و کار برای این تیم دشوارتر شود.
 
نیاز استقلال به تفکرات جدید
دروازه‌بان پیشن تیم ملی فوتبال کشورمان با انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال ادامه داد: شما می‌بینید که ناگهان تصمیم گرفته می‌شود که اعضای تیم جریمه شوند و 20 درصد مبلغ قراردادشان کاسته شود اما نقش مدیریت در این اوضاع نادیده گرفته می‌شود. به نظر من بهترین راه کمک به تیم جابجایی مدیریت است تا استقلال با تفکرات جدید به آرامش برسد.
 
بدعت نادرست
او در پاسخ به این پرسش که به نظر شما فقط مدیریت استقلال مشکل این تیم است و نقد به کادر فنی وارد نیست؟ تصریح کرد: شک نکنید در بحث فنی هم انتقاداتی وجود دارد. خود من هم از نظر فنی به وینفرد شفر نقد دارم اما متاسفانه در فوتبال ما یک بدعت نادرست در فوتبال ما به وجود آمده که می‌خواهیم مشکل را در لحظه پیدا کنیم!
 
طباطبایی ادامه داد: برای حل هر مشکلی  ابتدا باید آن را آسیب‌شناسی کنیم و منشاء  آن را پیدا کنیم. متاسفانه ما این کار را نمی‌کنیم و از همین‌رو فوتبال ما دچار روزمره‌گی شده و مشکلات آن حل نشده باقی می‌ماند.
 
سنگربان پیشین تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا این موضوع فقط خاص استقلال است یا در کل فوتبال ایران مصداق دارد؟ توضیح داد: این یک چیز کلی است و ممکن است برای هرتیمی پیش بیاید. همانطور که چندسال پیش پرسپولیس هم با مشکلات عدیده‌ای داشت ولی حالا موضوع صحبت ما استقلال است.
 
جام‌هایی که به سادگی از دست رفت
او با انتقاد از نمایش استقلال در هفته‌های گذشته افزود: نمی‌دانم در این باشگاه چکار می‌کنند! استقلال در عرض یک ماه و نیم دو جام ارزشمند را از دست داد. لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی که به راحتی می‌توانست به هر دوی  آن‌ها دست یابد اما حواشی و مشکلات استقلال و عملکرد ضعیف در فصل نقل و انتقالات باعث شد دست تیم از این جام‌ها کوتاه بماند.
 
کارشناس فوتبال کشورمان درباره زمزمه‌ها و شایعاتی که درباره برکناری شفر شنیده می‌شود اظهار کرد: با برکناری شفر چیزی درست نمی‌شود. این یعنی ما منشاء مشکلات را نادیده بگیریم. ضمن این‌که باشگاه استقلال این‌همه پول به شفر داده و برکناری او می‌تواند چالش و مشکل دیگری برای استقلال درست کند. از سوی دیگر چه تضمینی است اگر سرمربی دیگری جانشین شفر شود، استقلال نتیجه بگیرد؟
 
فقدان توجه یکسان به استقلال و پرسپولیس
طباطبایی همچنین درباره نبودن حمایت یکسان از دو تیم پرطرفدار پایتخت تاکید کرد: این حرف یک نفر و دو نفر نیست. چیزی است که همه آن را می‌بینند و درباره‌اش صحبت می‌کنند. شما می‌بینید که حالا صدای دیگر ورزش‌ها هم درآمده است! من نمی‌گویم حمایت از یک تیم چیز بدی است ولی کاش این توجهات به استقلال و پرسپولیس یکسان بود. چطور ممکن است یک تیم را از اوج قدرت به جایی رساند که در جام حذفی هم کنار برود؟!
 
مرد اخلاق و ادب
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در پایان با اشاره به سالگرد درگذشت منصور پورحیدری، اسطوره فقید این باشگاه گفت: منصورخان عزیز و بزرگ ما بود. او شناسنامه استقلال و پدر استقلال است. خوشحالم که افتخار شاگردی این بزرگمرد تاریخ فوتبال ایران و استقلال را داشتم. بهترین چیزی که از او آموختم اما ادب و اخلاق بود.
 
انتهای پیام//
 
کد مطلب : ۱۴۳۹۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.