۰
بغض فتحی شکست

شهرداری تبریز در سوپرلیگ تیم‌داری می‌کند!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹
شهرداری تبریز در سوپرلیگ تیم‌داری می‌کند!
محمد فتحی در گفت‌وگو با عصر تعادل اظهار کرد: از آنجا که تیم بسکتبال شهرداری تبریز به مقام قهرمانی فصل گذشته سوپرلیگ بسکتبال ایران رسیده و به عنوان نماینده بسکتبال کشورمان در رقابت‌های بسکتبال باشگاه‎های غرب آسیا معرفی شده، در صورت حضور نیافتن در این رویداد باید جریمه‌ای معادل 100 هزار فرانک سوئیس به فیبا پرداخت کند. ما تصمیم گرفتیم به جای پرداخت این مبلغ به عنوان جریمه از آن برای تیم‌داری در سوپرلیگ استفاده کنیم.

فتحی ادامه داد: با توجه به این موضوع و طبق مذاکراتی که با فدارسیون بسکتبال و شخص آقای رامین طباطبایی، رئیس محترم فدراسیون داشتیم، نظر مساعد ایشان را هم برای اضافه شدن تیم شهرداری تبریز به مسابقات سوپرلیگ امسال جذب کردیم و اگر رای شورای حل اختلاف استان به سود ما باشد، تیم شهرداری تبریز از هفته آینده به لیگ اضافه خواهد شد.

دبیر هیات بسکتبال استان آذربایجان شرقی در پاسخ به این پرسش که شورای حل اختلاف با موضوع حضور یا غیبت تیم بسکتبال شهرداری تبریز چه زمانی برگزار می‌شود و اساساً با شکایت کدام شخص حقیقی یا حقوقی کار به شورای حل اختلاف کشیده است؟ توضیح داد: متاسفانه تنها فرماندار تبریز با حضور باشگاه شهرداری در ورزش قهرمانی مخالف است. این در حالی است که در برنامه زاویه (برنامه پربیننده ورزشی سیمای آذربایجان شرقی) 96 درصد شرکت‌کنندگان در همه پرسی به تیم‌داری باشگاه شهرداری در بخش ورزش قهرمانی رای مثبت دادند. از همین رو با موافقت اعضای شورای شهر و هیات بسکتبال استان آذربایجان شرقی کار را به شورای حل اختلاف کشاندیم. از آنجا که تنها مخالف این موضوع جناب فرماندار استان است و ایشان هم تنها یک رای در شورای حل اختلاف استان دارند، از هم اکنون می‌توانم بگویم ما در این پرونده به پیروزی خواهیم رسید.

فتحی که نمی‌توانست احساسات خود را در گفت‌وگو با ما پنهان کند، با بغض ادامه داد: من 57 سال سن دارم و خدای بزرگ را شاهد می‌گیرم که ریالی برای خودم نمی‌خواهم و تنها برای روشن نگه داشتن چراغ بسکتبال تبریز و جوانان برومند آذربایجان است که وارد این مبارزه شدم. بسکتبال تبریز 18 سال در رکود به سر می‌برد و با قهرمانی شهرداری اتفاق بسیار بزرگی برای بسکتبال این دیار افتاد و ما می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای بسکتبال کشورمان در آسیا باشیم. از آقای طباطبایی کمال تشکر را می‌کنم که تا کنون این فرصت را برای ما محفوظ نگه داشته است.

او در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌خواهید پس از سه هفته از آغاز سوپرلیگ تیم شهرداری را ببندید و با کدام کادر فنی وارد این رقابت‌ها می‌شوید؟ اظهار کرد: گزینه‌های خوبی برای هدایت شهرداری وجود دارند که در صورت موفقیت در شورای حل اختلاف بلافاصله رزومه آن‌ها را بررسی می‌کنیم و تیم خوبی هم روانه مسابقات خواهیم کرد. ضمن این‌که آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی و چند اسپانسر از جمله یک شرکت در و پنجره سازی برای حمایت مالی از ما اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گفته فتحی رای شورای حل اختلاف امروز یا در نهایت فردا صبح به باشگاه شهرداری تبریز ابلاغ خواهد شد و با این ابلاغ تلکیف حضور مدافع عنوان قهرمانی در سوپرلیگ بسکتبال ایران مشخص خواهد شد. 

انتهای پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۰۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.