۰
سرمربی پدافند رعد دزفول در گفت‌وگو با عصرتعادل

دیدار شیمیدر و پدافند؛ نبرد نابرابری بود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۱
دیدار شیمیدر و پدافند؛ نبرد نابرابری بود
جمال صیفی در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر و پدافند رعد دزفول به خبرنگار عصر تعادل گفت: همانطور که دیدید این مسابقه از نظر باشگاهی دیدار بین دو تیم با اوضاعی متفاوت بود. در یک سو شیمیدر با بازیکنان ملی‌پوش و ممتاز و با تجربه بسکتبال ایران و در سوی دیگر تیم  ما با بازیکنان بسیار  جوان و جویای قرار داشت نام که از نظر مالی هم با تیم حرف قابل مقایسه نبودند.

 سرمربی پدافند با تمجید از عملکرد بازیکنانش برابر شیمیدر ادامه داد: در هر صورت بچه‌های ما در این دیدار غیرت کردند و هرچه داشتند به کار بستند تا نمایش خوبی برابر این تیم مدعی داشته باشیم.

صیفی درباره غیبت برخی بازیکنانش در این دیدار گفت: ما ابراهیم بیگی و شایان پورکاوه، دو بازیکن کلیدی و تاثیرگذار خود را به دلیل همراهی با تیم ملی دانشجویان در چین، همراه خود نداشتیم. ضمن این‌که بازیکنان مصدومی هم در این دیدار داشتیم. همین موضوع هم روی عملکرد ما تاثیرگذاشت با وجود این من از عملکرد تیمم راضی هستم و معتقدم بازی  خوبی برابر شیمیدر انجام دادیم. 

او با اشاره به عملکرد فوق‌العاده بازیکنانش در کوارتر دوم، اضافه کرد: بچه‌های ما در نیمه نخست تلاش مضاعفی داشتند اما باید قبول کنیم شیمیدر از نظر کیفیت بازیکن در سطحی بالاتر از ماست. با وجود این  به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها برای بازی خوب‌شان تشکر می‌کنم.  سرمربی پدافند رعد دزفول همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تاکتیک شیمیدر فشار روی پوینت گارد اصلی تیم شما (رامین هنرمند) و دفاع تمام زمین بود؟ توضیح داد: بله این موضوع را قبول دارم. البته متاسفانه در نیمه دوم امری، دیگر گارد ما دیسکالیفه شد و رامین فشار زیادی تحمل کرد. به هرحال ما همه تلاش خود را در این دیدار به کار بستیم.

انتهای پیام///
کد مطلب : ۱۴۴۰۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.