۰
جابجایی زمان بازی به ما ضرر زد

زنگنه: پست 4 تیم ایران چالشی ندارد/ همیشه سرباز تیم ملی‌ام

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
زنگنه: پست 4 تیم ایران چالشی ندارد/ همیشه سرباز تیم ملی‌ام
به گزارش عصر تعادل، آرمان زنگنه در پایان دیدار تیم‌های شیمیدر و پدافند رعد دزفول گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم و این موضوع دلایل متعددی داشت. شاید ما پدافند را دست کم گرفته بودیم. هرچند، آن تیم هم شب خوبی را پشت سر گذاشت و به آن‌ها تبریک می‌گویم. با توجه به شرایط دفاعی پرفشار و کاری که ما کرده بودیم توانستیم بازی را ببریم.
 
فوروارد قدرتی تیم شیمیدر درباره تعویق زمان بازی این دو تیم اظهار کرد: جابجا شدن زمان بازی مقداری به ما ضرر زد. ما یک هفته تمرین پرفشار کرده بودیم ولی زمان دیدار از جمعه به دوشنبه موکول شد. حالا برای بازی بعدی هم زمان استراحت و ریکاوری کمتری داریم و به نوعی می‌توان گفت شیمیدر از این جابجایی متضرر شد.
 
زنگنه در پاسخ به پرسشی مبنی بر هدف‌گذاری باشگاه شیمیدر توضیح داد: باشگاه برای ما هدفی را تعیین نکرده است. شیمیدر یک دوره در لیگ برتر به مقام سوم رسید و دوره دیگر هم به پلی‌آف راه یافت. ما سعی می‌کنیم به بهترین جایگاه ممکن دست یابیم و همه تلاش‌مان راهم در این راه به کار می‌گیریم. به هرحال بازی بسکتبال برد و باخت دارد اما در نهایت هدف ما این است که با همه تلاش و توان خود در مسابقات حضور یابیم.
 
او همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به آسیب‌دیدگی ارسلان کاظمی و خداحافظی اوشین ساهاکیان و چالشی که پست چهار تیم ملی با آن مواجه شده، در صورت دعوت به تیم ملی آمادگی کمک به این تیم در بازی‌های حساس پنجره پنجم انتخابی جام جهانی را دارید؟ تصریح کرد: پست چهار تیم ملی هرگز دچار چالش نبوده و همواره بازیکنان خوبی توانایی بازی در این پست برای تیم ملی را داشته‌اند. من هم همیشه برای بازی در تیم ملی آماده‌ام و بازی در این تیم برایم افتخار است. به هرحال هرچه کادر فنی صلاح بداند و من همیشه در تلاش بودم به عنوان سرباز برای تیم ملی کشورم بازی کنم.
 
بازیکن پست چهار تیم شیمیدر درباره عصبانیتش از بازیکنان حریف پس از یک درگیری و اعتراض به  قضاوت مسابقه که مشخصاً به داوران می‌گفت:« این حرکت در کشتی کج هم خطاست!» توضیح داد: عصبانیتی نبود! برخی رفتارها در جریان مسابقه به دلیل ضربان بالای قلب طبیعی است. البته داوران باید این صحنه‌ها را کنترل کنند. به هرحال اتفاقی نیفتاد و بعد از آن صحنه هم با بازیکن حریف دست دادیم و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد.
 
انتهای پیام//
 
https://t.me/Fiba_club
کد مطلب : ۱۴۴۰۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.