۰
دبیر فدراسیون آب پاکی را روی دست آذری‌ها ریخت

عماری: فرصت شهرداری تبریز به پایان رسید

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
عماری: فرصت شهرداری تبریز به پایان رسید
مسعود عماری در گفت‌وگو با عصر تعادل درباره بازگشت تیم شهرداری تبریز به مسابقات سوپرلیگ اظهار کرد: از آنجا که تیم بسکتبال شهرداری تبریز به عنوان قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ بسکتبال ایران رسیده بود، مجموعه فدراسیون بسکتبال علاقه‌ زیادی داشت که این تیم در رقابت‌های این فصل هم حضور یابد. ما با این باشگاه همکاری هم کردیم و فرصت کافی هم در اختیارشان قرار دادیم.
 
دبیر فدراسیون بسکتبال ادامه داد: که برنامه هفته نخست سوپرلیگ هم اعلام شد، ما به تیم شهرداری تبریز استراحت دادیم و این فرصت را در اختیار آن‌ها گذاشتیم که برای حضور در سوپرلیگ اعلام آمادگی کنند. حتی این فرصت را هفته دوم هم به آن‌ها دادیم اما این اتفاق نیفتاد و تبریزی‌ها برای حضور در لیگ اعلام آمادگی نکردند.
 
عماری در پاسخ به این پرسش که اگر شهرداری همین حالا اعلام آمادگی کند، فدراسیون چه موضعی در قبال آن‌ها خواهد گرفت؟ توضیح داد: ما به هفته چهارم مسابقات رسیدیم. ضمن این‌که تشکیل یک تیم برای حضور در مسابقات زمان زیادی می‌خواهد و به این ترتیب ما باید تا نیم فصل صبر می‌کردیم! از سوی دیگر فدراسیون بسکتبال برنامه منظمی دارد و ما نمی‌توانیم نظم برگزاری مسابقات لیگ را برای شهرداری تبریز به هم بریزیم.
 
تعطیلات 20 روزه
او همچنین درباره تعطیلات سوپرلیگ بسکتبال و امکان برگزاری دیدارهای معوقه شهرداری در این زمان تصریح کرد: به هیچ‌وجه این کار عملی نیست. چرا که در آن زمان تیم ملی در پنجره پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی حضور دارد و تیمی حاضر نیست بدون ملی‌پوشان خود در مسابقات حضور پیدا کند. ما باید جوابگوی همه تیم‌های حاضر در سوپرلیگ باشیم. فدراسیون به شهرداری فرصت کافی داد اما آن‌ها مشکلات داخلی داشتند و من هنوز نمی‌دانم کارشان به کجا کشیده است.
 
رای شورای حل اختلاف
عماری سپس در واکنش به این‌که «شورای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی با ابطال رای بدوی، به شهرداری‌چی‌ها مجوز تیم‌داری در ورزش قهرمانی را داده است» اظهار کرد: ما هنوز نامه‌ای از هیات بسکتبال این استان دریافت نکرده‌ایم. به هرحال با توجه به برنامه‌ریزی ما و پایان بازه زمانی مهلتی که به این تیم داده بودیم، علی‌رغم میل باطنی، نمی‌توانیم با حضور نماینده تبریز در سوپرلیگ موافقت کنیم.
 
جریمه 100 هزار فرانکی!
دبیر فدراسیون بسکتبال درباره صحت و سقم جریمه 100 هزار فرانکی فیبا برای تیم شهرداری تبریز در صورت غیبت این تیم در مسابقات غرب  آسیا توضیح داد: پیش از این اتفاق مشابهی برای پتروشیمی بندرامام افتاد. این تیم تهدید شد که اگر در جام باشگاه‌های آسیا حضور نیابد، جریمه نقدی خواهد شد اما فعلا فیبا درباره جریمه شهرداری تبریز با ما مکاتبه‌ای نداشته است.
 
انتهای پیام//
 
کد مطلب : ۱۴۴۱۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.