۰
باید فیلیپین را شکست دهیم

ترابی: ذوب‌آهن در نیمه اول آمار ترسناکی داشت!

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
ترابی: ذوب‌آهن در نیمه اول آمار ترسناکی داشت!
 محمد ترابی پس از دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر و ذوب‌آهن اصفهان به خبرنگار بسکتبال کلاب گفت: همانطور که می‌دانید ذوب آهن تیم بسیار خوب و ریشه‌داری در بسکتبال ایران است. با وجود این در نیمه اول و به ویژه کوارتر نخست اوضاع به گونه‌ای بود که هرچه شوت می‌زدیم گل نمی‌شد اما حلقه به پرتاب‌های ذوبی‌ها نه نمی‌گفت. وقتی بین دو نیمه آمار بازی را دیدیم متوجه شدیم ذوب آهن در نیمه نخست آمار ترسناکی از خود به جا گذاشته است!
 
او با تمجید از نمایش بازیکنان حریف در نیمه نخست ادامه داد: بین دو  نیمه اوضاع بازی تغییر کرد. کادر فنی نکاتی را به ما گوشزد کرد  و ما در نیمه دوم با دفاع منسجم‌تری به میدان رفتیم. فکر می‌کنم همین انسجام دفاعی ما باعث شد جریان بازی تغییر کند و بتوانیم جلوی روند مثبت ذوبی‌ها را بگیریم.
 
سنتر اصفهانی تیم بسکتبال شیمیدر تهران درباره حضور ذوب‌آهن در سوپرلیگ بسکتبال ایران تصریح کرد: صد در صد این رویداد بسیار خوبی برای بسکتبال ایران است اما امیدوارم این اتفاق تداوم داشته باشد و خدای‌نکرده ذوب آهن به سرنوشت دیگر تیم‌های اصفهانی در این چند سال، مانند آینده‌سازان، پمینا و حتی خود ذوب آهن که یک‌ فصل آمد و سال بعد انصراف داد دچار نشود و مثل تیم‌های حرفه‌ای سال‌ها در لیگ بماند.
 
او درباره این‌که بسیاری معتقدند امسال تیم‌های پتروشیمی بندرامام و شیمیدر به فینال سوپرلیگ راه می‌یابند، توضیح داد: دلیل چنین اعتقادی این است که هر دو باشگاه به ویژه در بخش مالی و اقتصادی کاملاً حرفه‌ای رفتار می‌کنند و بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفته‌اند. بازیکن هم وقتی خیالش از بابت باشگاه راحت باشد، خیلی بهتر بازی می‌کند و شاید دلیل این‌که بسیاری انتظار حضور شیمیدر و پتروشیمی بندرامام در فینال را می‌کشند همین موضوعات باشد.
 
ترابی که در فهرست 20 نفره تیم ملی بسکتبال ایران برای دیدارهای پنجره پنجم هم قرار دارد، درباره اوضاع و احوال تیم ملی گفت: 2 دیدار بسیار حساس داریم و باید در آن‌ دیدارها با تمام قوا بجنگیم. به ویژه دیدار با فیلیپین که باید حتما از آن بازی برنده بیرون بیاییم تا خیال‌مان را بابت صعود به جام جهانی راحت کنیم. ما اگر بخواهیم می‌توانیم هرکاری بکنیم.
 
بازیکن پست 5 شیمیدر درباره امیدواری‌اش به حضور در فهرست 20 نفره تیم ملی هم اذعان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنم و امیدوارم بتوانم نظر مثبت کادر فنی تیم ملی را هم جلب کنم. چیزی کم نمی‌گذارم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و به تیم ملی کشورم کمک کنم.
 
انتهای پیام///
 

 
کد مطلب : ۱۴۴۱۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.