۰
انتقاد سرمربی ذوب‌آهن از قضاوت دیدار با شیمیدر

کوهیان: داوران با ذوب آهن لج‌بازی کردند!

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴
کوهیان: داوران با ذوب آهن لج‌بازی کردند!
به گزارش بسکتبال کلاب، فرزاد کوهیان در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر و ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: به طور کلی از کار شاگردانم راضی هستم. همانطور که می‌دانید تیم ما فقط چند روز مانده به آغاز مسابقات بسته شد و در این دیدار هم بازیکنان ذوب‌آهن همه تلاش خود را به کار بستند.

وی درباره دو نیمه متفاوت بازی و نمایش درخشان ذوب آهن در کوارتر نخست توضیح داد: بازی پرفشاری را پشت سرگذاشتیم. تیم میزبان در نیمه دوم فشار زیادی روی ما آورد و همین موضوع باعث شد برتری‌مان از دست برود. به هرحال ما باید بیشتر کار کنیم و آماده‌تر شویم.

کوهیان درباره اعتراضاتش به داوران این دیدار اظهار کرد: اگر بتوان اسم اعتراض روی صحبت‌های گذاشت به این دلیل بود که داوران جاهایی با ذوب‌آهن لجبازی هم کردند! نمی‌گویم این کار عمدی بود ولی ما از داوران انتظار قضاوت یک‌نواختی در جریان بازی داشتیم. گاهی اوقات ممکن است یک اسم در ناخودآگاه انسان تاثیرگذار باشد!

دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر و ذوب آهن اصفهان از هفته چهارم سوپرلیگ بسکتبال ایران، پنجشنبه شب با نتیجه 69 بر 54 به سود شیمیدر به پایان رسید.
کد مطلب : ۱۴۴۱۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.