۰
جمشیدی در گفت‎‌وگو با فیبا

مسابقه با فیلیپین دیداری جهنمی است!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵
مسابقه با فیلیپین دیداری جهنمی است!
به گزارش بسکتبال کلاب، سایت فیبا در گفت‌وگویی با محمد جمشیدی با اشاره به اینکه او از حیاتی بودن پنجره پنجم جام جهانی بسکتبال برای ایران آگاه است از قول وی نوشته: اصلاً به فشاری که قرار است به تیم ملی وارد شود، فکر نمی‌کنیم. این پنجره برای ما یک چالش است ولی ما روی همه بازی‌‌ها تمرکز داریم و آماده‌ شده‌ایم.
 
در ادامه این گزارش با بیان اینکه جمشیدی با داشتن 27 سال، حدود 7 سال است که برای تیم ملی ایران بازی می‌کند به نقش این بازیکن در تیم ملی ایران اشاره شده و خود جمشیدی هم درباره این موضوع گفته است: نقش من در تیم ایجاد موقعیت برای دیگر بازیکنان و امتیازآوری است اما در موقعیت حساس فعلی باید به عنوان بازیکنی با تجربه، باید هم‌تیمی‌هایم را در میدان هدایت کنم.
 
در بخش دیگری از  این گزارش به بازی حساس فیلپین و ایران پرداخته شده و فوروارد تیم ملی درباره این بازی هم تاکید کرده: دیدار با فیلیپین همیشه برای ما سخت است. آن‌ها بازیکنان شوتزن و سریعی دارند. من بارها مقابل فیلپین بازی کردم و می‌دانم بازی برابر این تیم برای ما مانند جهنم است!
 
جمشیدی در قسمتی از این گفت‌وگو درباره فینال جام ملت‌های  آسیا در سال 2013 در مانیل گفته است: آن مسابقه دیداری بسیار دشوار برای ما مقابل 20 هزار تماشاگر میزبان بود ولی ما تمرکز لازم را داشتیم و بازی عالی‌ای انجام دادیم. من اما چیزی که از فیلپین می‌دانم  این است که بازی با این تیم همیشه دشوار است. مهم نیست بازی کجا برگزار می‌شود و شما با چه بازیکنانی روبرو می‌شوید.  
 
جمشیدی همچنین در این گفت‌وگو تصریح کرده است: واقعا برای ما مهم است که یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی چین باشیم. این اتفاق به توسعه و محبوبیت بسکتبال در ایران کمک می‌کند و تجربیات ارزشمندی برای بازیکنان جوان ایران خواهد داشت.
 
انتهای پیام//
 

 
کد مطلب : ۱۴۴۳۴۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.