۰
بازی با پارسیان روز زشت فوتسال بود!

جاوید: معیارهای AFC برای من ناشناخته است

سعی می‌کنم آرزویی نداشته باشم!
تاریخ انتشار
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶
جاوید: معیارهای AFC برای من ناشناخته است
مهدی جاوید گفت‌وگو با عصر تعادل در توضیح خبر برخی رسانه‌ها که از همین حالا علی‌اصغر حسن‌زاده را به عنوان مرد سال فوتسال آسیا معرفی کرده‌اند اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مراسم انتخاب برترین‌ها روال خاصی دارد. آن‌ها برای انتخاب برترین بازیکن فوتبال در دو بخش مردان و زنان هر سه نامزد را به مراسم دعوت می‌کنند. در فوتسال اما اوضاع فرق می‌کند و تنها برای یک نفر که برگزیده AFC است دعوت‌‍نامه فرستاده می‌شود.
 
نامزد کسب عنوان برترین بازیکن سال فوتسال قاره کهن ادامه داد: از آنجا که دعوتنامه‌ای به دست من نرسید، پس می‌توان گفت که من از نظر AFC مرد سال آسیا نیستم.
 
او ادامه داد: به هر حال فکر نمی‌کنم کار درستی باشد که من از عملکرد خودم دفاع کنم. این کار بر عهده کارشناسان ارجمند فوتسال است. من همیشه حرفم را در زمین می‌زنم هرچند معتقدم انتخاب برترین بازیکن در زمین اتفاق نمی‌افتد و در خارج از میدان مسابقه این انتخاب انجام می‌شود!
 
جاوید با اظهار بی‌اطلاعی از چند و چون انتخاب یک بازیکن به عنوان برترین بازیکن سال در قاره پهناور ادامه داد: پس از سال‌ها حضور در فوتسال، هنوز معیارهای AFC برای انتخاب بهترین‌ها برای من ناشناخته است! البته کنفدارسیون فوتبال آسیا همواره نشان داده که انتخاب‌هایش مور تایید همگان نیست. به هر ترتیب من نمی‌خواهم خیلی درباره این موضوع صحبت کنم. بعد از جام ملت‌های آسیا، حرف‌هایم را زدم.
 
بازیکن برجسته فوتسال ایران در پاسخ به پرس که بعد از بارها قهرمانی در آسیا و کسب مقام سوم جام جهانی، سقف آرزوهای‌تان چیست؟ توضیح داد: هر بازیکنی، آرزوهایی دارد و برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‎کند اما با اتفاقاتی که افتاد من سعی می‌کنم دیگر آرزویی نداشته باشم! من کار خودم را می‌کنم و می‌کوشم در هر تیمی و برای هر مربی‌ای که به میدان می‌روم بالاترین کیفیت را از خودم نشان دهم و بهترین نمایش را داشته باشم. حالا هم بازیکن گیتی‌پسند هستم و فقط به موفقیت این تیم فکر می‌کنم.
 
او درباره دیدار با تیم پارسیان شهرقدس و این‌که به نظر می‌رسد گیتی‌پسند به سختی مقابل این تیم به پیروزی رسیده تصریح کرد: به هیچ‌وجه اینطور نبود. اگر کسی بازی را ندیده باشد و فقط از نتیجه آگاه شود، گمان می‌کند ما کار خیلی سختی داشتیم که با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم به برتری رسیدیم اما اگر بازی را ببیند، نظرش تغییر می‌کند.

جاوید اضافه کرد: متاسفانه تیم پارسیان سیستمی را اتخاذ کرد که همه زیبایی‌های فوتسال را گرفت و جمعیتی را که برای تماشای یک دیدار زیبا به سالن آمده بودند، ناامید کرد. ماجرا از این قرار بود که ما یک گل به این تیم زدیم و پیش افتادیم اما برای من جالب است تیمی که عقب می‌افتاد چرا وقت‌کشی می‌‎کند. آن‌ها پاور پلی کردند و فقط در زمین خود به هم پاس می‎‌دادند. شاید باورتان نشود اما من در نیمه دوم 20 دقیقه در میدان بودم و تنها یک بار توپ به پای من خورد. امیدوارم این اتفاق دیگر هیچوقت تکرار نشود. بازی گیتی‌پسند و پارسیان روز زشت فوتسال ایران بود!

انتهای پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۴۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.