۰
خوشبینی پیشکسوست استقلال از حضور در گروه C  

ورمزیار: چرا متاسفانه؟ خوشبختانه در گروه مرگ قرار گفتیم!

تاریخ انتشار
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۱
ورمزیار: چرا متاسفانه؟ خوشبختانه در گروه مرگ قرار گفتیم!
صادق ورمزیار در گفت‌وگو با سایت عصر تعادل درباره گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا و در پاسخ به اینکه متاسفانه استقلال در گروه مرگ قرار گرفته، تصریح کرد: چرا می‌گویید متاسفانه؟ به نظر من باید بگوییم خوشبختانه استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است. استقلال باشگاه و نام بزرگی در قاره پهناور محسوب می‌شود، پس  هدفش همیشه باید حضور در مراحل پایانی باشد.
 
او ادامه داد: من می‌گویم خوشبختانه، چون در صورت صعود از این گروه کار استقلال برای رسیدن به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راحت خواهد بود. اگر استقلال در آسان‌ترین گروه هم قرار می‌گرفت، بالاخره باید با این تیم‌های در مراحل دشوار بعدی روبرو می‌شد. بگذارید روشن‌تر صحبت کنم. استقلال با نام و پیشینه خود و هواداران پرشور و پرشمارش همواره مدعی قهرمانی است و هدف‌گذاری‌اش باید حضور در جمع 4 تیم پایانی این رقابت‌ها باشد. پس نباید برای ما مهم باشد که با چه تیمی همگروه می‌شویم.
 
کاپیتان سال‌های دور استقلال درباره حمایت از این تیم تاکید کرد: استقلال از نظر بازیکن تیم یک‌دستی ندارد و ما باید حتما تقویت شویم. حالا که رقابت‌های مهم لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و ماموریت دشواری هم برعهده آبی‌هاست، امیدوارم وزیر محترم ورزش نسبت به استقلال لطف داشته باشد و برای ترمیم نقاط ضعف تیم همکاری‌های و هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. این استقلال با جذب چند بازیکن به روزهای خوب خود نزدیک می‌شود.
 
ورمزیار درباره شایعاتی که مبنی بر بازگشت امید نورافکن و سرور جپاروف به استقلال به گوش می‌رسد، اظهار کرد: امید بازیکنی جوان، جنگنده و چند پسته است که خیلی بازی‌ها به کار استقلال آمده و ما واقعا به او احتیاج داریم. امیدوارم نورافکن در نیم فصل به جمع بازیکنان استقلال اضافه شود و با درخشش خود زمینه‌ساز موفقیت‌های تیم باشد. درباره جپاروف اما باید به شما بگویم که او یکی از بهترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران محسوب می‌شود. او بازیکنی‌ فوق‌العاده است که هم در بازی‌سازی، هم در نظم دادن به شعاع حملات استقلال نقشی انکارناپذیر داشت. سرور، مغز متفکر استقلال در میدان بود و من هم مثل شما منتظر خبر بازگشت او هستم. چرا که معتقدم جپاروف می‌تواند بسیاری از ضعف‌های استقلال را پوشش دهد.
 
مدیر پیشین آکادمی استقلال درباره حضور جوانانی مثل رضا آذری، مهدی قائدی و الهیار صیادمنش در این تیم  گفت: به نظر من وینفرد شفر می‌توانست زمان بیشتری از آذری بازی بگیرد. آذری بازیکن توانمندی است که بیشتری از مارکوس  نویمایر به کار استقلال می‌آمد. این اوضاع درباره الهیار و قائدی هم صدق می‌کند و به ویژه الهیار بازکین بسیار خوبی نشان داده که در آینده هم از او بیشتر خواهید شنید. به هر حال امیدوارم  استقلال با اتکا به این جوانان و البته ترمیم نقاط ضعف خود، همان تیم دلخواه هوادارانش شود.
 
او در پاسخ به این پرسش که با توجه به حذف در جام حذفی و فاصله با صدر جدول فکر نمی‌کنید امسال استقلال شانس کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد؟ تصریح کرد: به هیچ‌وجه! استقلال فصل پیش هم شرایطش از حالا بدتر بود. فصل گذشته ما از رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول خیزشی بزرگ داشتیم و در پایان لیگ به مقام سوم رسیدیم. حالا تیم در میانه‌های جدول قرار دارد و اگر فردا استقلال خوزستان را به امید خدا شکست دهد به رتبه پنجم می‌رسیم. هنوز شانس زیادی در لیگ برتر داریم و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم استقلال به کورس قهرمانی بازمی‌گردد.
 
کد مطلب : ۱۴۴۴۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.