۰
تاکید عضو هیئت رئیسه فدراسیون بر ضرورت آرامش تیم ملی  

عصمتی: انتقاداتم را از چندماه پیش مطرح کردم/ حالا زمان پرداختن به حواشی بسکتبال نیست

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴
عصمتی: انتقاداتم را از چندماه پیش مطرح کردم/ حالا زمان پرداختن به حواشی بسکتبال نیست
 سعید عصمتی درگفت‌وگو با عصر تعادل با اشاره به پیروزی‌های تیم ملی بسکتبال ایران برابر قطر اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال ایران  در دو دیدار دوستانه برابر قطر به دو پیروزی روحیه بخش دست یافت. این بردها نشان می‌دهد که با وجود همه کاستی‌ها، بچه‌های تیم ملی مصمم شده‌اند تا در خانه حریفان نمایش خوب و امیدوارانه‌ای داشته باشند.

 او درباره حواشی ایجاد شده برای تیم ملی بسکتبال توضیح داد: همه از مشکلات و حواشی اخیر بسکتبال ایران آگاهیم اما دامن زدن به آن در اوضاع فعلی به سود بسکتبال و تیم ملی نیست. حتی به مصلحت اعضای تیم ملی هم نیست که خدای نکرده به کم‌فروشی متهم شوند. تیم ملی بسکتبال دو بازی بسیار مهم پیش رو دارد و فعلا وقت مناسبی برای پرداختن به حواشی نیست.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال ایران درباره این‌که خودش هم به برخی اتفاقات اردوی تیم ملی انتقاد دارد، تصریح کرد: بله من همواره انتقاداتی داشتم که از چندماه آن‌ها را در جلسات هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال مطرح کردم اما حالا زمانی نیست که دست روی آن‌ها بگذاریم. تیم ملی در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخی خود قرار دارد و بدون شک آرامش نیاز اصلی این تیم به شمار می‌آید. 

او ادامه داد: بچه‌ها دو بازی بسیار حساس ابتدا با استرالیا و سپس با فیلیپین دارند و اگر ما در یکی از این دو دیدار به برتری برسیم، صعودمان به جام جهانی قطعی خواهد شد. پس فعلا اولویت ما تامین آرامش اردوی تیم ملی است. انشاالله پس از پنجره پنجم اتفاقات اخیر اردوی تیم ملی در کمیته‌های مربوطه فدراسیون بسکتبال بررسی و درباره آن‌ها نتیجه‌گیری خواهد شد. 

عصمتی با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای آرام برای مجموعه تیم ملی بسکتبال در سفر به استرالیا و فیلیپین تصریح کرد: بدون شک صعود به جام جهانی، اتفاق بسیار خوبی برای بسکتبال ایران است و همه برای این هدف بسیار مهم می‌کوشیم اما این اتفاق نیاز به همدلی و وحدت جامعه بسکتبال، رسانه‌ها و منتقدان و کارشناسان عزیز این رشته ورزشی دارد. به نظر من باید همه انتقادات سازنده را که به سود بسکتبال ملی ایران است جمع‌بندی کنیم و تصمیمات اساسی را هم به زمان مناسبی موکول کنیم.

انتهای پیام//
 
کد مطلب : ۱۴۴۵۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.