۰
توضیح رئیس فدراسیون شنا درباره تمدید قراداد سرمربی تیم ملی واترپلو

رضوانی: چیریچ گفت 4 سال بعد ایران قهرمان آسیا می‌شود!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۴
رضوانی: چیریچ گفت 4 سال بعد ایران قهرمان آسیا می‌شود!
 محسن رضوانی در گفت‌وگو با عصر تعادل درباره تمدید قرارداد فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با الکساندر چیریچ، سرمربی صربستانی این تیم توضیح داد: بسیار خوشحالم از این‌که موفق شدیم قرارداد چیریچ را تمدید کنیم. البته درباره این قرارداد و بحث مدت زمان آن باید توضیحاتی هم بدهیم.
 
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران افزود: قرارداد الکساندر چیریچ به نوعی تنظیم شده که هر سال در صورت رضایت فدراسیون از عملکرد او تمدید خواهد شد. ما این بند را در قرارداد چیریچ به صراحت گنجانده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در این مدت همکاری دوجانبه خوبی باهم داشته باشیم.
 
رضوانی درباره میزان دستمزد سرمربی صربستانی تیم ملی توضیح داد: شاید باورتان نشود اما زمانی که می‌خواستیم با چیریچ تمدید کنیم، من انتظار این را داشتم که او با توجه به اینکه پس از 44 سال تیم ملی واترپلوی ایران را روی سکو برد، دست‌کم تقاضای افزایش 20 درصدی دستمزدش را داشته باشد اما او به من گفت از نوسانات بهای ارز در ایران آگاه است و همان حقوق گذشته‌اش را از ما مطالبه کرد.
 
 
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران با تاکید بر اینکه چیریچ انسانی شریف با روحی بزرگ است ادامه داد: این در حالی بود مبلغ قرارداد چیریچ، نصف مبلغی است که سرمربی تیم چین از فدراسیون آن کشور می‌گیرد. رفتار شرافتمندانه سرمربی تیم ملی اما من را بهت‌زده کرد. حتی زمانی که اصرار کردیم به عنوان پاداش مبلغی به او بپردازیم، تصریح کرد که او سه مدال المپیک با تیم ملی صربستان در زمانی که به عنوان بازیکن به آب می‌زده کسب کرده و حقوقی که از فدراسیون صربستان می‌گیرد برایش کافی است. چیریچ برای اعتلای ورزش واترپلوی ایران و شکوفایی جوانان مستعد ایرانی می‌کوشد و این کار او واقعا قابل تقدیر و ارزشمند است.
 
او در پاسخ به این پرسش که چشم‌اندازه چیریچ و فدراسیون برای آینده چیست؟ تاکید کرد: چیریچ البته در قراردادش تنها یک شرط داشت که آن شرط اضافه کردن یک مربی صربستانی به کادر فنی برای نظارت بر رده‌های پایه واترپلوی ایران بود. ما این شرط را پذیرفتیم چرا که حضور یک مربی صربستانی در رده‌های پایه می‌تواند آینده واترپلو را تا حدود زیادی تضمین کند. چیریچ هم به ما گفت که تا 4 سال دیگر تیم ملی ایران را قهرمان آسیا می‌کند.
 
به گفته رضوانی، الکساندر چیریچ علاوه بر سرمربیگری  تیم ملی بزرگسالان، مسئول فنی تیم‌های ملی در همه رده‌های هم هست و فدراسیون می‌کوشد به بهترین شکل ممکن از این مربی سرشناس استفاده کند.

انتهای پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۵۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.