۰
گروسی در گفت و گوی اختصاصی با عصر تعادل:

2 برد آبی‌‎پوشان را مدعی می‌کند/ تیام در استقلال تیام شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶
2 برد آبی‌‎پوشان را مدعی می‌کند/ تیام در استقلال تیام شد
محسن گروسی در گفت‌وگو با عصر تعادل اظهار کرد: هرچند استقلال با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، زنگ خطر را برای صدرنشینان لیگ برتر به صدا درآورد اما متاسفانه این تیم در طول نیم فصل نخست، امتیازات  حساسی را از دست داد. به هرحال اگر شاگردان شفر روند رو به رشد خود را حفظ کنند و همیشه مانند بازی پنجشنبه گذشته مقابل نفت آبادان باشند، این تیم دوباره به کورس قهرمانی بازمی‌گردد.
 
کم لطفی در حق گرو
مهاجم پیشین استقلال درباره انتقادات فراوان از الحاجی گرو و اینکه گفته می‌شود او حتی الفبای فوتبال را هم بلد نیست، توضیح داد: این دیگر کم لطفی است. درست است که گرو در زدن ضربات پایانی ضعف دارد اما اگر بگوییم او الفبای فوتبال را نمی‌داند، حرف درستی نزدیم. گرو محاسنی هم دارد که به چشم نمی‌آید. او بازیکنی در خدمت تیم است و قدرت حفظ توپ بالایی هم دارد اما نقاط مثبت او به دلیل گل نزدن‌هایش به چشم نمی‌آید.
 
گروسی در پاسخ به این پرسش که پس شما موافق باقی ماندن گرو و نویمایر در استقلال هستید؟ تصریح کرد: خیر شما متوجه منظور اصلی من نشدید. ببینید من معتقدم بازیکن خارجی‌ای که به تیم می‌آید باید یک سر و گردن از بازیکنان خودمان بالاتر باشد و بازی کند وگرنه اگر قرار باشد گرو و مارکوس نویمایر را با مبالغ هنگفت به استقلال بیاوریم و روی نیمکت بنشانیم که به بیراهه رفته‌ایم. ما جوانان بسیار خوب و مستعدی داریم که می‌توانیم این فرصت را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
 
نیاز مبرم استقلال به تمام‌کننده
پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: استقلال در خط حمله بازیکن بسیار خوب، فنی و باهوشی به نام روح‌الله باقری دارد. روح‌الله که پیش از این در لیگ یک بازی می‌کرد با آمادگی خوب بدنی و از آن مهم‌تر روحی خود، توانست به خوبی خودش را اوضاع تیم بزرگی مثل استقلال وفق دهد و بازیکن موفقی محسوب شود. اتفاقی که متاسفانه درباره مرتضی تبریزی نیفتاد. تبریزی شروع خوبی داشت اما از نظر روانی کم آورد و اگر بر معضلات روحی خود غلبه کند روزهای خوبی انتظارش را می‌کشند. همچنین ما ستاره جوانی به نام الهیار صیادمنش داریم که فوق‌العاده است اما الهیار هم اصطلاحاً  فینیشر نیست. او بازیکنی است که از عقب اضافه می‌شود و استقلال نیاز به یک تمام کننده حرفه‌ای دارد.
 
تقویت در نیم‌فصل 
او درباره تقویت استقلال در نیم‌فصل اظهار کرد: آبی‌پوشان هم مانند همه تیم‌های دیگر در نیم‌فصل نیاز به تقویت دارند. این موضوع حتی برای پدیده و سپاهان صدرنشین هم صدق می‌کند. شفر در ابتدای فصل پنج شش بازیکن اصلی خود را که ستون‌های اصلی استقلال محسوب می‌شدند از دست داد. امید ابراهیمی، سرور جپاروف، مامه بابا تیام، سیدمجید حسینی و امید نورافکن و .... این‌ها بازیکنانی بدون جانشین در ترکیب استقلال بودند که نبودنشان خیلی به چشم آمد. به هرحال باید به جلو نگاه کنیم. استقلال در فصل نقل و انتقالات نیاز به 4 بازیکن با کیفیت در همه خطوط دارد.
 
بازگشت جپاروف
گروسی درباره شایعه بازگشت سرور جپاروف که هر روز قوت می‌گیرد تصریح کرد: بدون شک جپاروف یکی از مهره‌های کارساز استقلال در فصل گذشته بود اما حالا مدتی گذشته و باید ببینیم آیا جپاروف کارایی فصل پیش را دارد یا نه. به هر حال من هم امیدوارم جپاروف همان بازیکن طراح و خوشفکر و خوش‌نقش فصل گذشته باشد و بتواند  کمک شایانی به بازی‌سازی استقلال بکند.
 
تیام و استقلال! 
مهاجم اسبق تیم ملی درباره تیام هم گفت: این بازیکن زمانی به استقلال آمد که همه چیز  آماده و مهیا بود و تیم فقط به یک گلزن و تمام‌کننده نیاز داشت. استقلال مجموعه‌ای از بهترین‌ها را در اختیار داشت  و تیام هم از این فرصت نهایت استفاده را برد. به عبارت بهتر تیام در استقلال تیام شد! او در این تیم موفق شد چون همه چیز برایش جور بود اما چرا حالا تیام درخشش سال گذشته‌اش را ندارد؟ با وجود این معتقدم در نیم‌فصل دقیقا به یک بازیکن با ویژگی‌های مامه بابا تیام نیاز داریم.
 
بازی سخت در شهر باران 
گروسی همچنین درباره بازی هفته  آینده استقلال برابر سپیدرود رشت تصریح کرد: در این دیدار به هیچ‌وجه نباید به جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی نگاه کرد. سپیدرود علاوه بر استفاده از امتیاز میزبانی و استفاده از اوضاع جوی، با حضور علی کریمی تیمی دگرگون شده نشان داده  و روند رو به رشدی را دنبال کرده است. استقلال روز سختی  دارد. از سوی دیگر تیمی که برای قهرمانی می‌‎جنگند نباید برایش مهم باشد کجا و با چه تیمی در چه اوضاعی بازی می‌کند. استقلال حالا 21 امتیاز دارد و اگر در دو بازی باقی‌مانده نیم‌فصل اول برابر سپیدرود و پدیده به امتیازات کامل برسد، اوضاع خود را کاملا بهبود می‌بخشد. استقلال در نیم فصل دوم هم با حریفان اصلی خود بازی‌های رودررویی دارد که می‌تواند با رفع نواقص خود و جذب بازیکنان موردنظرش، یک مدعی جدی برای قهرمانی لیگ برتر باشد.
 
انتهای پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۶۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.