۰
چه کسی گفته بابانوئل وجود ندارد؟!

آرن: قهرمانی‌ام پس از 7 ناکامی بهترین اتفاق سال بود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲
آرن: قهرمانی‌ام پس از 7 ناکامی بهترین اتفاق سال بود
آرن داودی ساعاتی پیش از پایان سال 2018 میلادی در گفت‌وگو با بسکتبال کلاب اظهار کرد: سالی که گذشت واقعا برای من فراموش نشدنی بود. من در سال گذشته پس از مدت‌ها به تیم ملی بسکتبال بازگشتم و موفقیت خوبی هم همراه این تیم به دست آوردیم. واقعا از این بابت خوشحالم و امیدوارم در سال جدید هم تیم ملی بهتر از قبل بازی کند.
 
او ادامه داد: اما مهم‌ترین اتفاقی که در سال 2018 برای من افتاد، پر شدن یک جای خالی در ویترین افتخاراتم بود. همانطور که می‌دانید من 7 بار با تیم‌های مختلف به فینال لیگ برتر راه پیدا کردم اما همیشه بازنده دیدار پایانی می‌شدیم. فکر می‌کردم طلسم شدم و همیشه در حسرت قهرمانی می‌مانم. سال گذشته اما اتفاق بزرگی در زندگی حرفه‌ای من افتاد و با شهرداری تبریز فاتح سوپرلیگ ایران شدم. برای ورزشکاری مثل من این قهرمانی یک رویای بزرگ بود که به آن دست یافتم و ویترین افتخاراتم را کامل کردم.
 

قهرمانی آرن داودی با شهرداری تبریز در سوپرلیگ فصل گذشته

آرن در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کردید با شهرداری تبریز فاتح سوپرلیگ شوید؟ توضیح داد: راستش را بخواهید زمانی که رفتم تبریز و قرارداد بستم اصلاً فکرش را نمی‌کردم جام قهرمانی را با این تیم بالای سر ببرم اما هرچه زمان می‌گذشت تیم ما هماهنگ‌تر و قوی‌تر می‌شد. ما یک مجموعه استثنایی در تبریز بودیم. از کادرفنی و بازیکنان خارجی و هم‌تیمی‌های داخلی گرفته تا همه مجموعه تیم به اضافه هواداران و مردم خوب تبریز. همه دست به دست هم دادند تا این اتفاق بزرگ بیفتد.
 

داودی در پاسخ به این پرسش که چه خاطره‌ای از سال نو دارید هم گفت: باور کنید انقدر خاطراتم زیاد است که نمی‌دانم کدام‌شان را برای شما بازگو کنم ولی اکثر سال‌ها شب سال نو من تک و تنها در هتل همراه تیمم بودم. جا دارد امسال از باشگاه نفت تشکر کنم که با مرخصی من موافقت کردند تا شب سال نو به اصفهان بیایم و فردا (امروز) هم به آبادان برگردم.
 
گاردراس کهنه‌کار تیم ملی بسکتبال ایران درباره اینکه تا چه سنی به وجود بابانوئل اعتقاد داشته، با خنده گفت: از بچگی بابانوئل را دوست داشتم و همین حالا هم به وجود بابانوئل اعتقاد دارم. چه کسی به شما گفته بابانوئل وجود ندارد؟!
 

 
کد مطلب : ۱۴۵۱۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.