۰
پتروشیمی قطعا در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند  

طباطبایی: لوگوی فدراسیون با طرح آیدین نیازمند تاییدیه وزارت ورزش است

تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷
طباطبایی: لوگوی فدراسیون با طرح آیدین نیازمند تاییدیه وزارت ورزش است
رامین طباطبایی در گفت‌وگو با عصر تعادل، درباره پیشنهاد طراحی لوگوی فدراسیون بسکتبال با نقشی از آیدین نیکخواه بهرامی، اظهار کرد: این طرح خوبی است و در جلسه فردای هیئت رئیسه فدراسیون آن را مطرح و بررسی خواهیم کرد. ضمن اینکه پیش از این هم چند طرح دیگر به دست ما رسیده بود. برای نمونه طرحی منقش به یوز ایرانی برای ما فرستاده شد.
 
تاییدیه وزارت ورزش
طباطبایی ادامه داد: البته از آنجا که این کار در ایران بی‌سابقه بوده و برای نخستین بار بحث نمادی از یک شخص در طرح لوگوی یک فدراسیون مطرح می‌شود، ما باید ابتدا طرح‌هایی را که به دست‌مان می‌رسد بررسی کنیم و بعد آن را با وزارت ورزش و جوانان در میان بگذاریم و برای این کار تاییدیه بگیریم.
 
حضور قطعی پترو در جام باشگاه‌های جهان
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران همچنین درباره حضور تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام به عنوان قهرمان آسیا در جام باشگاه‌های جهان تصریح کرد: پتروشیمی بدون تردید در جام باشگاه‌های جهان حضور خواهد یافت. ما هم ضمن نامه‌نگاری با فیبا تاکید کرده‌ایم این تیم مُصر به حضور در این رویداد مهم است. فیبا می‌خواهد  این مسابقات را با حضور دو تیم از آمریکای لاتین و یک تیم هم از جی لیگ ایالات متحده آمریکا برگزار کند و پتروشیمی، قهرمان قاره آسیا هم با این تیم‌ها به رقابت خواهد پرداخت.
 
طلب پتروشیمی از فیبا
او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغی که قرار بود به عنوان پاداش قهرمانی پتروشیمی بندرامام در جام باشگاه‌های آسیا به این تیم پرداخت شود، به دست فدراسیون رسیده است؟ توضیح داد: فیبا آسیا پاداش پتروشیمی بندرامام را مستقیما به این تیم پرداخت می‌کند. اگر هم پولی با این عنوان به فدراسیون بسکتبال ایران داده شود، آن را به پتروشیمی ارجاع می‌دهیم اما تا کنون مبلغی با این عنوان به فدراسیون بسکتبال پرداخت نشده است.

پایان پیام/
کد مطلب : ۱۴۵۲۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.