نفت همیشه مدعی است  

کوهیان: اعتمادی به جدول رده‌بندی نداریم

26 دی 1397 ساعت 16:43

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با تاکید بر کار دشوار این تیم در آبادان می‌گوید به جای جدول رده‌بندی، به عملکرد تیمش اعتماد دارد.  
 


 فرزاد کوهیان پیش از دیدار حساس تیم‌های پالایش نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان به عصر تعادل می‌گوید: تیم پالایش نفت در چند سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و همواره به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی درعرصه رقابت‌های سوپرلیگ ظاهر شده است. آن‌ها امسال هم تیم بسیار خوبی دارند و نسبت به اوایل لیگ هماهنگ‌تر شده‌اند. این هماهنگی که می‌گویم نه فقط بین یاران نفت، که بین کادر فنی و بازیکنان برقرار شده است. پس ناگفته پیداست که ما فردا کار بسیار سختی در آبادان داریم.
 
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان درباره رقابت نزدیک تیمش با شهرداری گرگان و نیروی زمینی که هر سه با 12 امتیاز در جدول رده‌بندی قرار دارند، توضیح می‌دهد: با توجه به نزدیکی امتیاز تیم‌ها، به جدول رده‌بندی سوپرلیگ اعتمادی نیست! بلکه ما به خودمان و عملکرد خودمان اعتماد داریم و می‌کوشیم نمایش خوبی در مسابقات داشته باشیم. در چنین اوضاعی ممکن است با یک برد یا یک باخت، جدول به هم بریزد و جایگاه یک تیم در آن دستخوش تغییر شود.
 
بازیکنانی مانند سالار منجی، مجتبی رجایی و فرهاد صبوری فصل پیش در تیم‌های خود نسبتا بیشتر بازی می‌کردند چرا در ذوب‌آهن کمتر به آن‌ها مجال بازی می‌رسد؟ کوهیان در پاسخ به این پرسش اظهار می‎‌کند: من مربی‌ای هستم که زمان بازی یک بازیکن را ملاک خود قرار نمی‌دهم. برای من کیفیت بازی و کاری که بازیکن انجام می‌دهد مهم است. بچه‌های ما هم از نظر من بازی‌ها را با کیفیت دنبال می‌کنند.
 
او همچنین درباره حضور توامانش در تیم ملی و ذوب آهن که ممکن است مانند شمشیر دو لبه‌ای باشد، توضیح می‌دهد: خوشبختانه کادر فنی بسیار خوب و قابلی در تیم ملی داریم. ما کاملا با هم هماهنگیم و تقسیم‌بندی کار به گونه‌ای است که نه تیم ملی، نه باشگاه از این نظر لطمه نمی‌بینند.
 
دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان ساعت 16 فردا پنجشنبه 27 دی‌ در سالن 17 شهریور آبادان برگزار می‌شود.
 

 
 


کد مطلب: 145325

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/interview/145325/کوهیان-اعتمادی-جدول-رده-بندی-نداریم

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir