۰
هادی طباطبایی در گفت‌وگوی اختصاصی با عصر تعادل؛

اختلاف ما و ژاپن 3 گل نبود/ نباید درباره کی‌روش صفر و صدی صحبت کنیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۸
اختلاف ما و ژاپن 3 گل نبود/ نباید درباره کی‌روش صفر و صدی صحبت کنیم
هادی طباطبایی به خبرنگار عصر تعادل گفت: فوتبال بازی حوادث است و در جریان یک بازی فوتبال همیشه ممکن است اتفاقاتی بیفتد که اوضاع را کاملا متفاوت کند. متاسفانه دیشب فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و با یک اشتباه همه چیز عوض شد.
 
طباطبایی ادامه ادامه داد: هرچه ما در دیدارهای گذشته برابر تیم‌های کم تجربه خوب و موقعیت‌شناس بودیم و از اشتباهات آن‌ها به خوبی بهره بردیم، دیشب نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم بازی کنیم. در واقع دیدار ایران و ژاپن، دوئل دو تیم قدرتمند بود، از آن بازی‌هایی که اولین اشتباه هر تیم آخرین اشتباهش است.  اتفاقی که متاسفانه برای ما افتاد.
 
دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این‌که آیا این نتیجه اختلاف واقعی فوتبال ایران و ژاپن بود؟ تصریح کرد: خیر اختلاف ما و ژاپن سه گل نبود، بلکه سه گل شد! ما دو نیمه متفاوت با این تیم داشتیم. نیمه نخست که سوار بازی بودیم و اگر توپ سردار آزمون وارد دروازه ژاپن می‌شد، شاید همه چیز تغییر می‌کرد. نیمه دوم اما نیمه ژاپن بود و اشتباه بازیکنان ما روند بازی را تغییر داد.
 
کارشناس فوتبال ایران درباره جدایی کی‌روش و حمله برخی منتقدان با الفاظ ناپسند به او گفت: من پیش از این مسابقات هم گفته بودم جدای کی‌روش هرزمانی ممکن است اتفاق بیفتد و گریزی از آن نیست. ممکن بود این اتفاق در گذشته بیفتد یا در آینده اما حالا ما نباید به او صفر و صدی نگاه کنیم، بلکه شایسته است همه موارد را کنار هم بگذاریم. حضور کی‌روش نکات مثبتی برای ما داشت که از لحاظ فوتبال خیلی خوب بود ولی از لحاظ رفتاری هم مشکلاتی پدید آورد که نمی‌توانیم آن را ندیده بگیریم.
 
او همچنین درباره ادعای کی‌روش که دورنمای فوتبال ایران را بسیار امیدوارکننده  توصیف کرده بود، اظهار کرد: بستگی دارد که خود ما چه برنامه‌ای برای فوتبال‌مان داشته باشیم. این مقوله به ما بازمی‌گردد.

تیم فوتبال ایران دیشب با شکست سه بر صفر مقابل ژاپن از صعود به فینال جام ملت‌های آسیا 2019 بازماند. 
*******************************************************

پایان پیام
 

 
 
 
کد مطلب : ۱۴۵۳۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.