۰
همگام با جشنواره فیلم فجر؛

شقایق دهقان: قرار نیست همه فیلم‌ها انعکاس‌دهنده شرایط جامعه باشند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶
شقایق دهقان: قرار نیست همه فیلم‌ها انعکاس‌دهنده شرایط جامعه باشند
به گزارش عصر تعادل شقایق دهقان بازیگر فیلم سینمایی «ناگهان درخت» در حاشیه نشست خبری این فیلم در پردیس سینمایی ملت گفت: من سال‌ها در تلویزیون کار کردم و خیلی با مناسبات سینمایی‌ها آشنایی ندارم ولی خب به نظرم کار کردن در سینما قدری سخت شده است.

وی درباره مخاطبان این فیلم گفت: بهرحال به نظر من این کار هم مخاطب خاص خودش را دارد، مطمئنا نه از آن دست مخاطبی که می‌آیند سالن سینما تا بخندند، کمدی ببینند یا اینکه آخر هفته تنها وقتشان را بگذرانند.

دهقان با اشاره به اینکه تا به حال شاید تنها سه یا چهار فیلم سینمایی بازی کرده است، گفت:‌ به نظرم هر چیزی که آدم مشتاق برای تماشای یک فیلم سینمایی داشته باشد، این کار دارد؛ از بازیگران خوب تا عوامل و محتوای کار.

وی با بیان اینکه اندازه شاعرانگی و لطافت کار را خیلی دوست داشته است، گفت: بنابراین کار صرفا جنبه سرگرم کننده یا خندادن ندارد، برای من سرتاسر کار عین یک شعر دلنشین است.

دهقان در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند نوع روابط زن و شوهرهای این فیلم به جامعه ممکن است تسری پیدا کند، گفت: با چه آماری می‌توانیم بگوییم که الان بین زوج‌ها این روابط وجود ندارد؟ ضمن اینکه شاید این نگاه من یا شما یا دیگران باشد.

وی با اشاره به اینکه قرار نیست همه فیلم‌ها انعکاس دهنده شرایط جامعه باشند، گفت:‌ یک فیلمی ممکن است منعکس‌کننده شرایط اجتماعی باشد، یک موقع هم فیلم انتخاب می‌کند، کارگردان یا فیلمنامه‌نویس حق دارند آنچه در دلشان از روابط بین زوج‌های اطراف یا حالا هر چیزی است را انتخاب کنند و در کار انعکاس دهند یا اینکه از ذهنیت و علایق خودشان کار کنند.
*******************************************************

 
کد مطلب : ۱۴۵۳۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.