با ترکیب متفاوتی به تهران آمده‌ایم

      لاماس: همه چیز پنجشنبه مشخص خواهد شد/ باید بهتر از ایران بازی کنیم

30 بهمن 1397 ساعت 18:32

سرمربی تیم ملی بسکتبال ژاپن معتقد است پنجشنبه شب مشخص خواهد شد که آیا تیمش شانسی برای صعود  دارد یا نه.
 


خولیو لاماس پس از ورود کاروان ژاپن به فرودگاه امام خمینی (ره) تهران درباره دو شکست این تیم برابر لبنان در بازی‌های دوستانه گفت: آن دو دیدار فقط بازی‌های تدارکاتی بودند  و در واقع دو تمرین بسیار خوب برای تیم ما پیش از حضور در پنجره ششم انتخابی جام جهانی محسوب می‌شدند.
 
سرمربی آرژانتینی تیم ملی بسکتبال ژاپن در پاسخ به این پرسش که از تیم ایران چه شاختی دارید؟ توضیح داد: ما با ترکیب متفاوتی نسبت به دیدار نخستی که برابر ایران در توکیو برگزار کردیم به تهران آمدیم. من هنوز اطلاعی از فهرست ایران در پنجره ششم ندارم ولی می‌دانم ایران تیم بسیار خوبی است که از بازیکنانی تنومند و فیزیکی تشکیل شده است. آن‌ها در ریباند فوق‌العاده‌اند. ایران در پست‌های یک و دو گاردهای بسیار خوبی دارد، همینطور اسمال فوروارد (بازیکن پست سه) ایران هم بازیکن فوق‌العاده کاملی است.
 
لاماس ادامه داد: در چنین وضعی من فکر می‌کنم اگر می‌خواهیم شانسی داشته باشیم چاره‌ای نداریم جز اینکه مقابل ایران، نمایشی بالاتر از سطح این تیم در تهران داشته باشیم.
 
«ما اینجا یوتا واتانابه را نمی‌بینم. او کجاست؟» سرمربی ژاپن در پاسخ به این پرسش گفت: واتانابه اینجا نیست چون او به دلیل قراردادی که با باشگاهش داشت در NBA بازی می‌کرد.
 
او درباره وضع روی هاجیمورا هم گفت: هاجیمورا هم اینجا نیست چون او هم باید  در NCCA بازی کند. این دو بازیکن (واتانابه و هاجیمورا) نمی‌توانند در این بخش از بازی‌ها ما را همراهی کنند. آن‌ها می‌توانستند در تابستان برای ما بازی کنند اما در این پنجره نمی‌توانیم از حضورشان استفاده کنیم.
 
لاماس همچنین در پاسخ به این پرسش که بدون حضور این دو بازیکن کلیدی، چه میزان شانس برای موفقیت خود و صعود به جام جهانی قائلید؟ گفت: نمی‌دانم، همه چیز پنجشنبه مشخص خواهد شد.
 
 


کد مطلب: 145411

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/interview/145411/لاماس-همه-چیز-پنجشنبه-مشخص-خواهد-باید-بهتر-ایران-بازی-کنیم

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir