گفت‌وگوی اختصاصی عصر تعادل با ستاره آمریکایی‌الاصل بسکتبال ژاپن

فازکاس: حدادی را از زمانی که در ممفیس بود می‌شناختم/ بازی در ایران واقعا سخت است

1 اسفند 1397 ساعت 9:51

ستاره آمریکایی‌الاصل تیم ملی بسکتبال ژاپن با تاکید بر کار دشوار این تیم برابر ایران، اظهار کرد حامد حدادی را از زمانی که در ممفیس گریزلیز حضور داشته می‌شناخته است. 


نیک فازکاس در گفت وگو با بسکتبال کلاب اظهار کرد: لبنان در دو دیدار برابر ما بازی‌های خوبی انجام داد. آن‌ها تیم و بازیکنان خوبی داشتند ولی سعی ما این است که با تیمی که حالا در اختیار داریم، در مسابقه برگشت (برابر ایران)  مطابق انتظار، بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. 

فازکاس در پاسخ به این پرسش که نظرتان درباره تیم ایران و رویارویی با این تیم چیست؟ تصریح کرد: بازی با ایران واقعا سخت است، چون آن‌ها تیمی سخت و فیزیکی دارند. فکر می‌کنم بازی در اینجا برای ما واقعا دشوار باشد. 

او همچنین در پاسخ به این‌که کدامیک از بازیکنان ایران را می‌شناسید؟ گفت: من به خوبی حدادی را می‌شناسم و زمانی را که او در ممفیس گریزلیز بازی می‌کرد به خاطر می‌آورم. بازی‌های ایران را دیده‌ام و با تعدادی دیگر از بازیکنان این تیم هم آشنا شدم اما نام دقیق‌شان را نمی‌دانم ولی می‌دانم که بازیکنان خوبی هستند. 

سنتر آمریکایی‌الاصل ژاپن درباره وضع ژاپن با غیبت روی هاجیمورا و یوتا واتانابه هم توضیح داد: در واقع این موضوع هم کار مار سخت کرده است. شما می‌دانید که آن‌ها دو بازیکن تاثیرگذار در نتایج بازی‌ها هستند. وقتی در فهرست چهارم ( ترکیب تیم ژاپن در پنجره چهارم) من حضور نداشتم آن‌ دو و دیگر بازیکنان ما عملکرد خیلی خوبی داشتند. به هرحال آن‌ها باید در NBA و لیگ کالج‌ها بازی می‌کردند و ما هم تلاش می‌کنیم در راند (پنجره) ششم برنده شویم. 

گفت‌وگو و تنظیم: یاسر سماوات 


کد مطلب: 145414

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/interview/145414/فازکاس-حدادی-زمانی-ممفیس-می-شناختم-بازی-ایران-واقعا-سخت

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir