۰
عضو جامعه روحانیت مبارز خطاب به طیف‌های اصولگرا:

خوب است که انعطافی نشان دهید

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲
خوب است که انعطافی نشان دهید
به گزارش «عصر تعادل»،‌ فرصت چندانی تا انتخابات مجلس باقی نیست اما ائتلاف در میان جریان اصولگرا هنوز در حد ابراز امیدواری است و نشانه‌های جدی و قابل اعتنایی مبنی بر در دسترس بودن ائتلاف و ارائه لیست واحد رویت نمی‌شود. همین چند روز قبل بود که محسن‌غرویان، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با «عصر تعادل» تاکید کرد که اصولگرایان همدیگر را قبول ندارند. این تنها نظر غرویان نیست و دیگران هم اگرچه به این صراحت نمی‌گویند اما بر همین باور اند. به عنوان مثال، محمد تقی رهبر، نماینده پیشین مجلس و عضو جامعه روحانیت مبارز به نقش داوری تشکل سیاسی متبوع خود اشاره دارد و ابراز امیدواری می‌کند که وحدت مورد نظر در این دوره از انتخابات حاصل شود اما از لابه‌لای سخنانش حتی یک جمله با مضمون اطمینان به ایجاد وحدت نمی‌یابیم.
او در گفت‌وگو با «عصر تعادل» گفت: « اگر اصولگرایان انسجام و وحدت داشته باشند و همه با هم کار کنند موفق خواهند شد. ما بیست، سی طیف اصولگرا داریم. از دانشجو تا استاد و موتلفه و ایثارگران. همه در این جمع هستند. اگر جامعه روحانیت و جامعه مدرسین که همه در این مجموعه هستند به یک وحدت و همدلی برسند، چهره هایی را متفقا معرفی کنند و هر گروهی برای خود کار نکند، این اتحاد موفقیت بیشتری را رقم می‌زند».
رهبر در ادامه افزود: «زمانی می‌توانیم انتخابات را پیش‌بینی کنیم و بگویم برنده این میدان اصولگرایان هستند که وحدت و همدلی در این طیف‌ها باشد. این موضوع را نیز عنوان کنم که جلساتی برگزار می شود و سه تن از اعضای جامعه روحانیت از جمله آقایان تقوی، مصباحی مقدم و آقای موسی پور به عنوان داور و ناظر در این جلسات شرکت می‌کنند. این احتمال وجود دارد که جامعه روحانیت خود مستقلا لیستی ارائه نکند ولی در این جلسات نقش داوری و پدری دارد.»
وی ادامه داد: «کلیت جامعه اصولگرایان می‌توانند به هم نزدیک تر شوند و فکر و تصمیمات خود را نزدیک کنند. خوب است که انعطافی در این نشست‌ها نشان بدهند. خواهش من این است که با طیف‌های مختلف با جمع باشند و با سایر اصولگرایان همدلی کنند و لیستی قوی و مورد وفاق اتخاذ کنند.»

 
کد مطلب : ۱۴۶۶۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}