۴
مصاحبه اختصاصی «تعادل» با عضو فراکسیون روحانیون

طاهری: نهم دی‌ماه قیام مردمی برای مأیوس کردن دشمنان اسلام بود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۶
طاهری: نهم دی‌ماه قیام مردمی برای مأیوس کردن دشمنان اسلام بود
سید علی طاهری، عضو فراکسیون روحانیون مجلس در گفتگوی اختصاصی با «تعادل»، با تأکید بر این مطلب که نهم دی‌ماه قیام مردمی برای مأیوس کردن دشمنان اسلام که با فتنه سال ۸۸ امیدوار شده بودند که می‌توانند در نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد کنند، گفت: فتنه گران در سال ۸۸ به مدت هشت ماه لطمات سنگین و جبران‌ناپذیری را به مردم وارد کردند اما با الطاف خداوندی، هوشیاری مقام معظم رهبری و بیداری و حضور مؤثر مردم در نهم دی‌ماه باعث شد تا بساط فتنه‌گری فتنه گران در ایران جمع شود.


وی در ادامه افزود: نهم دی‌ماه سال ۸۸ درسی برای دشمنان این نظام شد تا بار دیگر بدانند که این کشور، کشور امام زمان (عج) است و نمی‌توانند با این کشور دربیفتند.


طاهری با ابراز امیدواری جهت بیدار شدن برخی خواص را که هنوز از خواب غفلت بیدار نشده‌اند، اظهار داشت: اگر خواص به خواب رفته به‌زودی بیدار نشوند باید بدانند که ملت این افراد را در کنار فتنه گران خواهند پنداشت و آن‌ها را برای همیشه از تاریخ این انقلاب و نظام محو خواهند کرد.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ریشه فتنه را هوای نفس و شیطان دانست و یادآور شد: تا زمانی که هوی نفس و شیطان در جهان باقی است باید بدانیم که فتنه و فتنه گران نیز در کشور حضور دارند اما بصیرت مردم در نهم دی‌ماه سال ۸۸ درس خوبی به دشمنان و فتنه گران داد.


وی خاطرنشان کرد: برای این‌که ملت هوشیار مسیر حرکت خود را گم نکنند باید گوش و جان خود را به ولی امر خود بسپارند تا در ادامه حرکت گمراه نشوند.


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس مهم‌ترین عامل ایجاد نهم دی‌ماه در تاریخ برگ زرین انقلاب حرکت نابخشودنی فتنه گران در روز عاشورا وطن‌فروشی آن‌ها برشمرد.
کد مطلب : ۲۱۱۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.