۹
مصاحبه اختصاصی «تعادل» با سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

دولت یازدهم رویکرد مناسب در زمینه تحقق شعار سال نداشت/ هیچ‎گونه پیشرفت چشمگیری در حوزه فرهنگ و اقتصاد صورت نگرفته است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸
دولت یازدهم رویکرد مناسب در زمینه تحقق شعار سال نداشت/ هیچ‎گونه پیشرفت چشمگیری در حوزه فرهنگ و اقتصاد صورت نگرفته است
لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره روند تحقق شعار سال جاری از سوی دستگاه‌های اجرایی و مسئولین اظهار کرد: متأسفانه علی‌رغم تأکیدات مقام معظم رهبری بر عملیاتی شدن شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم و مدیریت جهادی دستگاه‌های متولی تحقق این مؤلفه در کشور نتوانسته‎اند عملکرد قابل قبولی از خود در این زمینه نشان دهند.

وی افزود: ما در سال ۹۳ نتوانستیم در دو مؤلفه اقتصاد و فرهنگ که همواره مدنظر مقام معظم رهبری بوده است رویکرد و برنامه‎های جامعی را ارائه دهیم و متأسفانه عملکرد قابل قبولی را در این راستا نداشتیم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در سال جاری برنامه مدونی را برای تحقق اولویت‎های فرهنگ و اقتصاد کشور در سال ۹۳ در نظر نگرفته بود تصریح کرد: انتظار بود با توجه به وجود نیروهای جوان، نخبه و کارآمد در کشورمان در حوزه‌های مختلف همچون فرهنگ و اقتصاد عملکرد بهتری در کشور در این زمینه صورت می‎گرفت.

فروزنده تأکید کرد: در سال ۹۳ علی‌رغم وعده‌‌ها و شعارهای انتخاباتی دولت یازدهم و شخص رییس‎جمهور برای ایجاد رونق در بخش تولید ما شاهد بودیم که در این زمینه دستاوردهای چشمگیری عاید کشور و بخش تولید نشده است.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در زمینه کاهش نرخ تورم عملکرد به نسبت قابل قبولی را در پرونده عمر کاری خود داشته است گفت: امیدواریم مسئولین و به‌خصوص قوه مجریه در سال آینده نسبت به تحقق مؤلفه‌های مدنظر مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف دقت نظر بیشتری به خرج دهند و برنامه‎های مدونی را برای بخش‌های مختلف کشور در نظر بگیرند.
کد مطلب : ۳۱۳۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.