۲
گفتگوی تعادل با «عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری»

کوهکن: درحال جمع​بندی برنامه​ها برای ورود به انتخابات هستیم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶
کوهکن: درحال جمع​بندی برنامه​ها برای ورود به انتخابات هستیم
محسن کوهکن عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره آخرین فعالیت‌های این تشکل برای ورود به انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: در حال حاضر طبق رویه گذشته کمیته مطالعاتی جبهه پیروان با جدیت به کار خود ادامه می‌دهد تا یک رویکرد مشخص را برای این تشکل برای ورود به انتخابات مجلس مشخص کند.

وی افزود: ما درصدد هستیم به‌مانند گذشته به‌عنوان یک تشکل اصولگرا با محوریت جامعتین برای حضور در انتخابات فعالیت‌های خود را انجام دهیم لذا بر این اساس برنامه‌ریزی‌های موردنظر خود را اتخاذ خواهیم کرد.
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: جبهه پیروان از تمامی سازوکارهایی که برای ایجاد وحدت میان اصولگرایان اتخاذ شود حمایت می‌کند و در این زمینه اقدامات موردنظر را نیز انجام می‌دهد.

کوهکن بابیان اینکه در حال حاضر کمیته مطالعاتی جبهه پیروان در حال جمع‌بندی آخرین برنامه‌های خود برای ورود به انتخابات مجلس دهم است گفت: درصدد هستیم پس از اتمام انجام کار مطالعاتی خود در حیطه انتخابات در مرحله نهایی و جمع‌بندی موضوع همگرایی با تشکل‌های اصولگرا را در دستور کار قرار دهیم.

وی تأکید کرد: امیدوار هستیم با تلاش دوستان در جبهه پیروان فاز اول مطالعات کمیته انتخاباتی این تشکل تا پایان فروردین‌ماه به اتمام برسد تا با یک رویکرد مشخص در انتخابات حضور پیدا کنیم.
کد مطلب : ۳۵۲۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.