۵
گفتگوی تعادل با «عضو کمیسیون امنیت ملی»

برخورد دوگانه نشان از بی‌صداقتی سران آمریکایی دارد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
برخورد دوگانه نشان از بی‌صداقتی سران آمریکایی دارد
محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مداحان اهل‌بیت اظهار کرد: مقام معظم رهبری به‌روشنی و صراحت در صحبت‌های خود مواضع جمهوری اسلامی ایران در مقابل کشورهای عضو گروه ۱+۵ را مشخص کردند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبری و تأکید ایشان بر این موضوع که مقامات آمریکایی قابل‌اعتماد نیستند انتظار می‌رود تیم مذاکره‌کننده کشورمان با دقت و درایت بیشتری در این حیطه وارد عمل شود.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر قدرت بلامنازع منطقه است اظهار کرد: به‌طور حتم توافقی برای کشورمان مثمر ثمر و موفق خواهد بود که منافع ملی و عزت و شرف ما به بهترین شکل ممکن در آن رعایت شود در غیر این صورت مذاکرات نتایجی را بر ما در پی نخواهد داشت.

آصفری بابیان اینکه مقام معظم رهبری با هوشیاری اعلام کردند که آمریکا قابل‌اعتماد نیست، گفت: ما شاهد این نکته هستیم در مذاکره آمریکایی‌ها یک حرف می‌زند و پس از اتمام مذاکره موضع دیگری را اتخاذ می‌کنند و از همین رو این برخورد دوگانه نشان از بی‌صداقتی سران آمریکایی دارد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، یادآور شد: تأکید بر لغو تمامی تحریم‌های از سوی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در توافق نهایی امری ضروری و الزامی است و باید از سوی دولت در روند مذاکرات مورد لحاظ قرار گیرد.
کد مطلب : ۳۵۵۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.