کریمی اصفهانی خبر داد:

دیدار با جامعتین در دستور کار جبهه پیروان

22 ارديبهشت 1394 ساعت 10:57


احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره آخرین روند فعالیت‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری برای ورود به انتخابات مجلس دهم گفت: با توجه به تشکیل ستاد انتخابات در جبهه پیروان به ریاست محسن کوهکن در حال حاضر اقدامات لازم در این تشکل برای حضور در عرصه انتخابات کشور به‌صورت سازمان‌دهی شده و منسجم در حال انجام است.

وی افزود: جبهه پیروان خط امام و رهبری به‌عنوان یک تشکل اصولگرا همواره بر ایجاد وحدت و انسجام درونی میان تمامی تشکل‌های اصولگرایی تأکید دارد لذا علی‌رغم تشکیل ستاد انتخاباتی درون‌گروهی درزمینهٔ ایجاد وحدت میان اصولگرایان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: استفاده از نظرات بزرگان اصولگرایی به‌خصوص در جامعه روحانیت مبارز و مدرسین و برگزاری نشست‌های فکری در جهت استفاده از نظرات مشورتی آن‌ها از موضوعات قابل اهمیت از سوی جبهه پیروان است که به‌طور حتم در جریان حضور در مذاکرات هسته‌ای مورد لحاظ قرار خواهد گرفت.

کریمی اصفهانی تأکید کرد: این جبهه بنا دارد با توجه به نظر بزرگان اصولگرایی بر ضرورت ایجاد وحدت میان اصولگرایان در آینده نزدیک سلسله نشست‌های مشترکی را با جریانات و احزاب سیاسی اصولگرا به‌منظور حضور یکپارچه در انتخابات مجلس دهم و همچنین جلب مشارکت مردم برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری برگزار کند.

وی درباره برگزاری همایش و نشست‌های سراسری از سوی جبهه پیروان با رویکرد انتخاباتی گفت: با توجه به اینکه هنوز فرآیند قانونی فعالیت‌های انتخاباتی در کشور آغاز نشده است لذا در حال حاضر هنوز جبهه برنامه‌ای را برای برگزاری همایش سراسری در نظر نگرفته است.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار تصریح کرد: به‌طور حتم جبهه پیروان در چارچوب حضور فعال در عرصه انتخابات کشور با شروع رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات درزمینهٔ برگزاری همایش و نشست‌های مشترک اقدامات لازم را انجام خواهد داد.


کد مطلب: 40251

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/interview/40251/دیدار-جامعتین-دستور-کار-جبهه-پیروان

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir