۰

عابدزاده: حضور هیچکس کنار خانواده "نوروزی" دردی را دوا نمی‌کند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
سنگربان اسطوره‌ای فوتبال با گذشت چندین سال از خداحافظی‌اش این روزها با ناراحتی از مسائل فوتبال سخن می‌گوید: احمدرضا عابدزاده درباره شرایط حاکم بر فوتبال ایران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: از کجای این فوتبال نامرد و بی‌معرفت بگویم. در فوتبال ایران تا وقتی بازی می‌کنی همه از تو  سخن می‌گویند اما وقتی که کفش‌ها را آویزان می‌کنی دیگر کسی از تو سخن نمی‌گوید.

عابدزاده در ادامه عنوان کرد: روزگاری خیلی‌ها برای دیدن من وقت می‌گرفتند اما این روزها من برای اخذ طلب قانونی‌ام  باید پشت دربمانم و سالها منتظر باشم تا حقم را بگیرم و این از بی‌معرفتی فوتبال است.
 
حضور هیچکس کنار خانواده نوروزی در دی را دوا نمی کند/برانکو وظیفه سنگینی دارد
 
** برای شیرین‌کاری اطراف خانواده نوروزی جمع شدند
 
وی درباره مرحوم هادی نوروزی تصریح کرد: هادی نوروزی تا  وقتی که زنده بود هیچ یک از مسئولان حتی یک بار هم که شده به او زنگ نمی‌زدند تا از وضعیت زندگی‌اش با خبر شوند اما امروز که وی دیگر در میان ما نیست همه برای شیرین‌کاری اطراف خانواده نوروزی هستند.
 
** حضور در اطراف خانواده نوروزی دردی را دوا نمی‌کند
 
عابدزاده بیان کرد: حضور در اطراف خانواده هادی چه دردی دوا می‌کند. مسئولان پرسپولیس باید حق و حقوق نوروزی را به خانواده آن مرحوم بدهند.
 
** مرگ نوروزی ضربه بدی به پیکره پرسپولیس وارد کرد
دروازه‌بان سابق پرسپولیس عنوان کرد: مرگ هادی نوروزی ضربه بدی به پرسپولیس وارد کرد. پرسپولیس در بدترین شرایط یکی از بهترین‌های خود را از دست داد. به هر حال زمان می‌برد تا سرخپوشان با این غم بزرگ کنار بیایند.
 
حضور هیچکس کنار خانواده نوروزی در دی را دوا نمی کند/برانکو وظیفه سنگینی دارد
 
** بالابردن جام قهرمانی آرزوی هادی بود
عابدزاده بیان کرد: هادی نوروزی امسال برای نخستین بار کاپیتان اول بود وی خیلی دوست داشت در اولین کاپیتانی‌اش جام قهرمانی را بالای سر ببرد وی از رسیدن به این آرزو ناکام ماند در حال حاضر این مسئولیت بردوش بازیکنان است که ضمن پرکردن جای خالی هادی جام قهرمانی را به هانی و هانا تقدیم کنند.
 
** وظیفه برانکو سنگین‌تر شده است
گلر سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: در لیگ هشتم با پیروانی و قطبی هادی را به پرسپولیس آوردیم وی شاگرد من بود و به جرات می‌توانم بگویم یکی از خوبهای پرسپولیس بود. به هر حال این موضوع وظیفه برانکو را به شدت سنگین‌تر کرده است چرا که تیم را باید جمع‌و‌جور و با آمادگی کامل روانه مسابقات کند.
 
** برکناری مربیان باب شده است
پیشکسوتان پرسپولیس بیان کرد: متاسفم برای خیلی‌ها به جای حمایت می‌گویند برانکو، بعد از عدم نتیجه‌گیری مقابل صبا باید عوض شود. این روزها باب شده که به مربیان بیش از 7 و 8 بازی فرصت نمی‌دهند. حضور علی دایی، درخشان و برانکو در نیمکت پرسپولیس به نیم فصل هم نمی‌رسد که این جای تاسف دارد.
 
حضور هیچکس کنار خانواده نوروزی در دی را دوا نمی کند/برانکو وظیفه سنگینی دارد
 
** افراد بزرگ باید پرسپولیس را مدیریت کنند
عابدزاده عنوان کرد: پرسپولیس بسیار بزرگ است و باید افراد بزرگ آن را مدیریت کنند و مربیان بزرگ هم باید روی نیمکت این تیم بنشینند اگر جز این باید به بیراهه رفتیم.
 
** دایی به خوبی پرسپولیس را می‌شناسد
وی در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: پرسپولیس بازی سختی پیش‌رو دارد. روی نیمکت صبا علی دایی نشسته که پرسپولیس را به خوبی می‌شناسد  و این کار را برای برانکو و پرسپولیس سخت می‌کند.
 
** دایی انگیزه بالایی برای شکست‌دادن پرسپولیس دارد
وی در ادامه عنوان کرد: دایی یک پرسپولیسی تمام عیار است اما امروز مربی صبا است به طور حتم برای شکست دادن پرسپولیس تیمش را به میدان مسابقه می‌فرستد این موضوع انگیزه دایی را چند برابر کرده است و برانکو باید تدبیری برای شکست دادن تیم دایی بیاندیشد.
 
** تخریب کی‌روش چه سودی دارد
عابدزاده درباره انتقادها نسبت به کی‌روش گفت: کی‌روش سرمربی تیم ملی است و مخالفان و موافقان وی به خاطر نام بزرگ ایران باید روی یک خط قرار بگیرند.تخریب کی‌روش چه نفعی برای آقایان دار. اگر گمان می‌‌کنند با تخریب و تضعیف کی‌روش تیم ملی ایران به جایگاه بالاتری می‌رسد همه با هم این کار را کنیم.
 
حضور هیچکس کنار خانواده نوروزی در دی را دوا نمی کند/برانکو وظیفه سنگینی دارد
 
** کی‌روش دلش به حال تیم ملی می‌سوزد
وی در ادامه عنوان کرد: کی‌روش نسبت به مدیران فدراسیون بیشتر دلش به حال تیم  ملی می‌سوزد کی‌روش مربی حرفه‌ای است و پولش را می‌گیرد و می‌رود اما اگر تیم ملی نتیجه نگیرد افسوسش برای ما می‌ماند.
 
** حمایت همه جانبه حق کی‌روش است
دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران گفت: حق کی‌روش، حمایت همه جانبه اهالی فوتبال است شایعات گوناگونی حول و حوش کی‌روش دارد اما الان وقت پرداختی به این شایعات نیست وقتی که تیم ملی به موفقیت رسید فرصت برای این حرفها زیاد است در حال حاضر همه باید از کی‌روش حمایت کنیم و بهانه دست کی‌روش ندهیم.
 
عابدزاده بیان کرد: عده‌ای تصور می‌کنند با این انتقاد‌ها به تیم ملی کمک می‌کنند اما غافل از اینکه تیشه به ریشه تیم ملی می‌زنند.
وی در پایان اهالی فوتبال را به آرامش دعوت و توصیه کرد به جای پرداختن به این موضوعات بی‌اساس از زیبایی‌های فوتبال لذت ببرند و حرفه‌ای‌تر فکر کنید.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۶۱۴۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.