۰
علی کفاشیان:

کی روش براساس اطلاعات اشتباه اظهار نظر می کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۵
کی روش براساس اطلاعات اشتباه اظهار نظر می کند
علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به صحبت‌های کی‌روش در مورد دبیرکل فدراسیون فوتبال و موضوعات مرتبط با کمیته اخلاق اظهار داشت: به نظر من اطلاعاتی که به سرمربی تیم ملی می‌دهند، اشتباه است و متاسفانه وی هم بر اساس همین اطلاعات اشتباه اظهارنظر می‌کند. من می‌گویم کسانی هستند که می‌خواهند میان کی‌روش و اسدی اختلاف ایجاد کنند وگرنه شخص دبیرکل فدراسیون نقشی در این مشکلات ندارد.

وی در این رابطه ادامه داد: اصلاً در حال حاضر کمیته اخلاقی نداریم که بخواهد تصمیم بگیرد یا صحبتی داشته باشد. فردی اظهارنظری داشته که از نظر ما هم رسمی نبوده است. من به کی‌روش گفتم که با او صحبت کرده‌ام و وی (کارلوس کی‌‌روش) نباید شخصاً وارد این مسائل شود. این موضوع را به سرمربی تیم ملی تذکر داده‌ام.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مناظره‌ای که امروز علیرضا اسدی سرمربی تیم ملی را به شرکت در آن دعوت کرد و همچنین نشست خبری که قرار بود کی‌روش داشته باشد اما به یکباره لغو شد، گفت: از مناظره خبری ندارم اصلاً نمی‌دانم چه کسی آن یکی را به شرکت در مناظره دعوت کرده است، اما در مورد نشست خبری باید بگویم توصیه‌هایی به کی‌روش داشتم و به او گفتم که بهتر است این کار را انجام ندهد. کی‌روش هم حرف‌شنوی کرد و نشست را لغو کرد.

وی در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدارهای تدارکاتی در آلمان و هلند که چندی پیش صحبت از نامه‌نگاری‌های انجام شده برای آن شده بود، اما تا به امروز هیچ زمان مشخصی برای این اردوها و بازی‌ها اعلام نشده، توضیح داد و گفت: با کشورهایی مثل هلند، آلمان و ایتالیا مذاکره‌ داشته‌ایم. آنها آمادگی خود را اعلام کرده‌اند که در میان رده‌های مختلف تیم‌های ملی‌مان برگزارکننده دیدارهای دوستانه باشند اما همچنان منتظر برنامه کادر فنی تیم ملی و کارلوس کی‌روش هستیم.

وی در این رابطه ادامه داد: آنچه مسلم است تیم ملی تا فروردین ماه هیچ برنامه‌ای به لحاظ حضور در مسابقات رسمی مختلف ندارد. بنابراین کی‌روش باید برنامه‌های خود را در مورد دیدار با این کشورها برای فروردین ماه به بعد تنظیم کند. البته قرار است ژانویه اردویی داشته باشیم اما در این اردو همه بازیکنان حضور ندارند. برخی از بازیکنان در ترکیب تیم امید خواهند بود و برخی دیگر هم لژیونر هستند و اصلاً آن زمان ایران حضور ندارند.

کفاشیان در مورد اعلام آمادگی شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در انتخابات فیفا و اینکه موضع فوتبال ایران در رابطه با وی با توجه به صحبت‌های که مبنی بر آلوده بودن دست شیخ سلمان به خون شیعیان وجود دارد، چیست؟ توضیح داد و یادآور شد: به هر حال شیخ سلمان کاندیدای فیفا شده است و قطعاً یکی از گزینه‌های مورد حمایت ما خواهد بود.

وی در این رابطه ادامه داد: اینکه گفته می‌شود شیخ سلمان نقشی در کشتار شیعیان دارد هم نظری ندارم؛ وارد مسائل سیاسی نمی‌شوم. آنچه مسلم است از نظر ما وقتی رئیس AFCکاندیدا شده است، به عنوان یکی از کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا باید از وی حمایت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ر مورد قرارداد اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال و اینکه آیا این قراردادها بالاخره امضا شده یا نه، به خبرنگار مهر گفت: خیلی در جریان نیستم. فکر هم نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. فقط موضوع یک امضاست که دیر و زود انجام می‌شود؛ شما نگران نباشید.

وی در مورد اینکه گفته شده وی به خاطر پایان دوره مدیریت خود در این فدراسیون خیلی جدی به مسائل لازم و ضروری ورود نمی‌کند و همین موضوع حاشیه‌ساز شده است، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد تا آنجا که در توان دارم، همه جا را اداره می‌کنم؛ کوتاهی هم نکرده‌ام. اصلا به حاشیه ورود نمی‌کنم چون اهلش نیستم. همین مسائلی که در مورد کی‌روش پیش آمده هم به خاطر اطلاعات غلطی است که به او داده‌اند و اینکه می‌خواهند بین کی‌روش و دبیر فدراسیون اختلاف ایجاد کنند.

«به خاطر صحبت‌های اخیر فدراسیون فوتبال و شخص شما به عنوان رئیس تذکری به کی‌روش نمی‌دهید و اینکه پایش را از گلیم خود درازتر نکند»؟ این سئوال پایانی خبرنگار مهر بود که کفاشیان در پاسخ گفت کی‌روش پایش را از گلیمش درازتر کرده است؟ خب اگر نیاز باشد به او تذکر می‌دهیم.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۶۲۵۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.