علیرضا ثانی فر: علت دوری‌ام از بازیگری، آرمان‌گرایی است

4 آذر 1394 ساعت 19:45

علیرضا ثانی فر که این روزها در فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» به ایفای نقش می‌پردازد علت دوری جستن از عرصه بازیگری و چشم‌انداز خود از آینده کاری‌اش را شرح داد.


علیرضا ثانی فر در سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. وی در سال ۷۸ در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد و با سریال «شن‌های کف رودخانه» وارد عرصه بازیگری شد. ثانی فر سال‌های بسیاری را به‌دوراز بازیگری و فعال در حوزه‌های نویسندگی انیمیشن به سر برد.

وی در گفتگو با خبرنگار «تعادل» علت دوری از عرصه بازیگری را آرمان‌گرایی خود عنوان کرد و گفت: بخشی از علت این دوری به عرصه سینما و اقبال بنده و بخش عمده آن به مسائل و مشکلات شخصی من بازمی‌گردد. احساس مطالعه و خواندن کتاب‌های متعدد، ارمغان دوری از عرصه بازیگری بود و آرمان‌گرایی من عاملی شد تا به‌سادگی دست به انجام هر کاری نزنم. این آرمان‌گرایی یک سخت‌گیری را در این عرصه برای من ایجاد کرد.

وی در ادامه گفت: در فیلم «خواب دختر» از شهرام شاه‌حسینی که همچنان در صف توقیف است بازی داشته، سال گذشته در فیلم سینمایی «پل خواب» نیز بازی کرده‌ام که این فیلم برای جشنواره امسال اکران خواهد شد. همچنین در حال حاضر در فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» به کارگردانی فرزاد مؤتمن بازی می‌کنم. در این فیلم ایفاگر نقش یک پلیس هستم و این فیلم نیز برای جشنواره امسال اکران خواهد شد.

فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟»
فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟»
ثانی فر در خصوص فعالیت‌های تلویزیونی خود گفت: در حوزه تلویزیون نیز سریال «سایبری» به کارگردانی احمد معظمی را آماده پخش دارم. در چندین اپیزود از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و «زمستان گرم» بازی کردم.

وی در پایان سخنان خود با تأکید بر ادامه فعالیت‌ها در بازیگری گفت: ادامه دادن بازیگری بنده، به انتخاب و محبت دیگر فعالان این عرصه بازمی‌گردد اما چشم‌اندازی پرکار برای سال آینده خود تصور می‌کنم.


کد مطلب: 65058

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/interview/65058/علیرضا-ثانی-فر-علت-دوری-ام-بازیگری-آرمان-گرایی

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir