۰

فارس استان برخورداری نیست

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۷
به گزارش عصر تعادل، محمدرضا رضائی‌کوچی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اشتغال استان فارس که با حضور وزیر تعاون تشکیل شد، گفت: امروز در فارس بیش از 400 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند و کشاورزانی که تا دیروز خود تولید کننده و خیر و ایجاد کننده شغل بودند به دلیل مشکلات خشکسالی، امروز نیازمند حمایت شده‌اند.

وی با تاکیدبر اینکه کمیته امداد و بهزیستی باید گزارشی در مورد وضعیت نگران کننده افراد نیازمند به حمایت در فارس ارائه دهند، گفت: دشت‌های فارس خشک شده، چاه‌های کشاورزی کارآئی ندارد. این در حالی است که همه ظرفیت‌های استان فارس معطوف به کشاورزی بوده و فارسی که روزی انبار غله کشور محسوب می‌شد خود محتاج است.

رضائی با بیان اینکه دولت‌مردان باید سری به صنایع و کشاورزی فارس زده و با درک درست از وضعیت این استان در مورد برخورداری آن تصمیم‌گیری کنند، گفت: مشکلات شیراز به عنوان مرکز استان فارس،  از استان‌های محروم کشور بسیار بیشتر شده است.

وی  با طرح سئوالاتی از وزیر تعاون، گفت: در دوران مسئولیت شما صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی در فارس چقدر سرمایه‌گذاری کرده است؟ شرکت شستا در این دوران کدام واحد تولیدی را در فارس فعال کرده و چرا شرکت آسمان که رئیس آن در فارس مدیرکل جنوب کشور بود، الآن به یک ایستگاه تقلیل یافته است؟

رضائی با بیان اینکه چه زمانی قرار است بیمارستان دوم تامین اجتماعی در شیراز راه‌اندازی شود، گفت: با روش فاینانس بیمارستان تامین اجتماعی در شیراز احداث نخواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درمانگاه‌های احداث شده از سوی تامین اجتماعی در استان فارس را درمانگاه‌های درجه سه دانست و تاکید کرد که زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در این استان متناسب با جمعیت 5 میلیونی آن نیست.
کد مطلب : ۱۰۰۵۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.