۰

​داعش مراکز فرماندهی خود در موصل را از دست داد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۷
به گزارش عصر تعادل، فرمانده دستگاه مبارزه با تروریسم در ارتش عراق امروز (شنبه) اعلام کرد که افراد مسلح داعش از ۴۰ محله از محله‌های شرقی شهر موصل بیرون رانده شده‌اند.

به نقل از اسکای نیوز عربی، عبدالغنی الاسدی، فرمانده دستگاه مبارزه با تروریسم در ارتش عراق گفت: تنها محله‌های اندکی در شرق موصل باقی مانده است که ظرف روزهای آتی در چارچوب عملیات نظامی تکلیف آنها مشخص می‌شود.

الاسدی پیش بینی کرد که مقاومت افراد مسلح داعش در محله‌های باقی مانده از شرق موصل ضعیف باشد چراکه این گروه مراکز فرماندهی خود و مراکز سیطره خود را از دست داده است و نیروهای عراقی توانسته‌اند کنترل مناطق متعددی را در دست بگیرند که در گذشته در دست داشتند.

از سوی دیگر، شبکه المیادین گزارش داد که داعش خانواده‌هایی را از دو محله المیثاق و القدس در موصل هدف قرار داد که تصمیم داشتند فرار کنند.

شبکه المیادین همچنین اعلام کرد که نیروهای عراقی عملیات ورود به محله المزرعه در شرق موصل را آغاز کرده‌اند.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی در استان کرکوک امروز (شنبه) اعلام کرد که تشکیلات داعش ۴۳ غیرنظامی را که از شهرستان الحویجه در جنوب غرب این استان فرار کرده بودند، به دلیل "ترک سرزمین خلافت" ربود و آنها را به سمتی نامعلوم برد.
کد مطلب : ۱۰۱۲۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.