۰

جان ویک کامیک بوک می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۸
به گزارش عصر تعادل، فیلم‌برداری قسمت دوم فیلم «جان ویک» به اتمام رسیده و فوریه‌ی ۲۰۱۷ (بهمن ۹۵) اکران می‌شود. از همین الان برنامه‌هایی هم برای قسمت سوم این فیلم ریخته شده است. اما انگار مدیوم سینما برای ماجراهای این شخصیت دوستدار سگ‌ها کافی نیست.
 
جان ویک کامیک بوک می‌شود

جان ویک فیلم اکشن پر زد و خوردی است با بازی کیانو ریوز که در سال ۲۰۱۴ اکران شد. کارگردانان این فیلم، چد استالسکی و دیوید لیچ، از بدلکاران سابق بودند و برای همین صحنه‌های اکشن فیلم را به قدری ماهرانه و جذاب طراحی کردند که تعجب خیلی‌ها را برانگیخت. به این ترتیب فیلمی که به نظر می‌رسید قرار است یکی دیگر از تجربه‌های میان‌مایه‌ی کیانو ریوز، ستاره‌ی کم‌فروغ این سال‌ها باشد، تبدیل به یکی از فیلم‌های موفق سال شد. به نحوی که خبر ساخت دنباله‌ی آن تحت عنوان جان ویک: فصل دوم (John Wick: Chapter۲) در رسانه‌ها منتشر شد و حالا هم که در مرحله‌ی پس از تولید قرار دارد. اما ظاهرا حالا حالاها داستان این قهرمان اکشن ادامه دارد. ساخت قسمت سوم این فیلم که تأیید شده است و گروه بعد از اکران قسمت دوم سراغ آن می‌روند،‌ اما علاوه بر این‌ها رسانه‌ی دیگری هم برای روایت داستان جان ویک انتخاب شده است.

دو استودیوی Dynamite و Lionsgate تصمیم دارند نسخه‌ی کامیک بوکی از جان ویک را منتشر کنند. هنوز مشخص نیست داستان‌هایی که در این کامیک‌ها روایت خواهد شد،‌ قبل از قسمت دوم فیلم می‌گذرد یا بعد از آن. نام طراح کامیک‌ها هم هنوز اعلام نشده است. اما طرح‌های اولیه‌ای از این کامیک در اختیار رسانه‌های قرار داده شده است که در آن می‌توان نسخه‌ی نقاشی شده‌ی کیانو ریوز را در حال نشانه‌گیری سلاحش دید.

مدیر عامل Dynamite که مسئولیت انتشار این کامیک بوک‌ها را هم بر عهده دارد، در باب این تصمیم می‌گوید:‌ «جان ویک فیلم هیجان‌انگیزی بود. هنرهای رزمی را با اکشن و دیالوگ‌های پینگ‌پونگی تلفیق کرده بود و فیلمنامه‌ی هوشمندانه‌ای داشت. وقتی تیتراژ فیلم می‌آمد، آدم دلش می‌خواست ادامه‌‌ی فیلم هم ببیند، و قشنگ حس می‌شد که قرار است با یک مجموعه فیلم طرف باشیم. برای همین خیلی سریع تصمیم گرفتیم که برای روایت داستان‌های بیشتر از جان ویک اقدام کنیم. و واقعا خوشحالیم که فرصت نشان دادن داستان این شخصیت را در کامیک بوک‌ها پیدا کردیم.»

قسمت دوم جان ویک با بازی کیانو ریوز، ایان مک شین و لارنس فیشبرن از فوریه‌ی ۲۰۱۷ (بهمن ۹۵) اکران می‌شود.
کد مطلب : ۱۰۲۷۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.