۰

پپ گواردیولا و منچستر سیتی فقط سه امتیاز

تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۸
به گزارش عصر تعادل، منچستر سیتی که با ۷  امتیاز اختلاف نسبت به چلسی در مقام سوم لیگ برتر انگلیس قرار دارد در حالی در خانه حریف به مصاف هال سیتی خواهد رفت که این تیم در قعر جدول لیگ ۲۰ تیمی انگلیس قرار دارد. حساسیت این دیدار برای آبی‌های منچستر به قدری است که مربی اسپانیایی این تیم اعلام کرده بود شب قبل از این دیدار نمی‌تواند بخوابد و هر اتفاقی ممکن است در این دیدار رخ دهد. سیتی‌زن‌ها که آخرین دیدار خود را با حساب ۲-۱ در خانه خودی مقابل آرسنال به پیروزی رسیده‌اند برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانند باید در این دیدار پیروز شوند و از طرفی در صورتی که این تیم نتواند برابر هال سیتی به پیروزی برسد، توپچی‌ها می‌توانند با پیروزی مقابل حریف خود جای سیتی را در مقام سوم جدول بگیرند. آخرین دیدار این دو تیم با نتیجه ۴-۱ به سود سیتی‌زن‌ها به پایان رسیده است و در ۶ دیدار پایانی، ۴ برد برای آبی‌های منچستر و ۱ برد برای ببرها به دست آمده است. همانند دیدار مقابل آرسنال، گواردیولا در این دیدار نیز نمی‌تواند از برخی بازیکنانش استفاده کند. کمپانی و گندوغان به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود، آگوئرو همچنان به دلیل محرومیت نمی‌تواند سیتی‌زن‌ها را همراهی کند و حضور زابالتا نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با به اتمام رسیدن مدت محرومیت فرناندینیو او بار دیگر می‌تواند آبی‌های منچستر را همراهی کند، همچنین به نظر می‌رسد که جان استونز پس از دو بازی غیبت بار دیگر به ترکیب ثابت پپ باز گردد. از سوی مقابل مایک فیلان نیز غایبین بسیاری خواهد داشت، اودوباجو، بروس، لور، هرناندز و کین مصدومین هال سیتی هستند و حضور رایان میسون، مک گرگور و لنیهان در این دیدار نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 
ترکیب احتمالی دو تیم:
 
 بی‌خوابی پپ پیش از دیدار مقابل ببرها
 
آمار مرتبط با این دیدار:
 
منچستر سیتی در ۷ دیدار از ۸ دیدار آخر خارج از خانه خود در لیگ برتر حداقل دو بار به گل رسیده است.
 
هال سیتی در ۶ دیدار آخر خود در لیگ برتر انگلیس به پیروزی نرسیده است.
 
منچستر سیتی در ۵ دیدار آخری که مقابل ببرها قرار گرفته است شکست را تجربه نکرده است. سیتی‌زن‌ها تنها یک بار در ۸ رویارویی آخر خود مقابل هال سیتی شکست خورده است.
 
آخرین باری که دو تیم در باکسینگ دی به مصاف یکدیگر رفتند به سال ۲۰۰۸ باز می‌گردد که سیتی در آن دیدار با حساب ۵-۱ به پیروزی رسید.
 
ببرها در دو بازی آخری که در باکسینگ دی به مصاف حریفان خود رفته اند به پیروزی رسیده اند.
 
هال سیتی در حالی کریسمس را پشت سر گذاشته است که در قعر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد، ۲۱ تیم از ۲۴ تیمی که در این تاریخ در قعر جدول لیگ برتر قرار داشته‌اند در پایان فصل به دسته پایین‌تر سقوط کرده‌اند.
 
کوین دیبروینه در این فصل با ۹ پاس گل عملکرد خیره کننده ای داشته است.
 
رحیم استرلینگ در دو بازی آخری که در باکسینگ دی انجام داده است موفق به گلزنی شده است.
کد مطلب : ۱۰۳۰۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.