۰

صدور ویزای الکترونیکی فرودگاهی در اصفهان

تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
به گزارش عصر تعادل،معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه از صدور ویزای الکترونیکی در آینده نزدیک در اصفهان خبر داد.

حسن قشقاوی اعلام کرد: بر این اساس هر شخصی از هر کجای دنیا جز 10 کشوری که ویزای فرودگاهی به آنها نمی دهیم، می تواند از طریق اینترنت درخواست ویزا کرده و با دریافت یک کُد در فرودگاه اصفهان، ویزا دریافت کند.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه در حال حاضر اتباع کشورهای سومالی‌، کلمبیا، آمریکا، انگلیس‌، کانادا، بنگلادش‌، اردن‌، عراق‌، افغانستان‌ و پاکستان‌ امکان دریافت روادید فرودگاهی ندارند.

قشقاوی که در جلسه مشترک با استاندار اصفهان سخن می گفت، اضافه کرد: اصفهان، شهری گردشگری است و مقامات کشورهای مختلف در سفر به ایران، از این استان نیز بازدید می کنند.

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه همچنین با اشاره به دیدارش با شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تأمین ساختمان مناسب برای نمایندگی وزرات خارجه در دستور کار قرار گرفت و به نتایج خوبی رسیدیم.

وی همچنین با بیان اینکه ایجاد موزه تاریخ روابط خارجی اصفهان و همچنین موزه هدایا نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: موزه هدایا به وزارت خارجه هویت می بخشد و می تواند مورد استقبال مردم قرار گیرد.

استاندار اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: در سه سال گذشته میزبان بیش از 90 هیأت سیاسی عالیرتبه و بلندپایه و دهها هیأت اقتصادی از کشورهای مختلف دنیا بوده ایم و این در حالی است که تعداد گردشگران از 86 کشور دنیا در طول همین مدت چهار برابر شده است.

رسول زرگرپور ادامه داد: اصفهان استحقاق این را دارد که دفتر نمایندگی وزارت خارجه در شأن این استان داشته باشد و بر همین اساس مدیریت استان از هیچگونه کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.
کد مطلب : ۱۰۳۸۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.