۰

ماهیگیران از آب گل‌ آلود بیدار شدند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲
 از آب گل‌آلود ماهی گرفتن هنری است که بسیاری از مخالفان دولت از آن بهره‌مند هستند‍! آنها در مواقع عادی و زمانی که موضوعی مطرح نیست، سکوت را در برابر هر مولفه‌‌ای در اولویت قرار می‌دهند و دلیلش هم این است که پیش‌بینی می‌کنند مبادا در برابر طرح موضوعی از خودشان هم در این باره سوالاتی شود.
 
بنابراین ترجیح می‌دهند در زمانی که فضا چندان آرام نیست، موضوعاتی را برای هجمه به دولت مطرح کنند؛ آن هم موضوعاتی که بارها از طرح آن جز شکست عایدشان نشده است. حسین فریدون و اتهام‌زنی به او یکی از موضوعاتی است که مخالفان دولت هر از چندگاهی برای فشار به رئیس‌جمهور مطرح می‌کنند. جالب است که این مخالفان آن اندازه سردرگم هستند که بر یک موضوع ثابت باقی نمی‌مانند و هر آنچه به ذهنشان می‌رسد به عنوان اتهام به حسین فریدون می‌چسبانند.
 
مثلا یک روز مدرک تحصیلی او را دچار مشکل می‌دانند و کمیته‌ای در مجلس را مسئول بررسی آن می‌کنند. روز دیگر در ذهن خود دنبال رد پای برادر رئیس جمهور در انتصاب‌ها می‌گردند و چیزهایی را ترسیم می‌کنند و بلافاصله به رسانه‌های همفکر خود می‌دهند تا منتشر شود! برای روزهای دیگر هم از ذهن خلاق خود استفاده و اتهامات دیگری را نثار فریدون می‌کنند.
 
این روزها هم که موضوعاتی مانند بازداشت متخلفان اقتصادی یا موضوعات اقتصادی دیگر مطرح است، فرصت خوبی برای ماهی‌گیران از آب گل‌آلود به وجود آمد تا خودی نشان دهند. در همین راستا بود که دیروز ۴۶ نماینده مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواهان برخورد با حسین فریدون و معرفی وی به قوه قضائیه برای رسیدگی به اتهاماتش در زمینه مفاسد اقتصادی شدند.
 
اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس در ابتدای جلسه نامه تذکر ۴۶ نماینده را خطاب به روحانی خواند. این نمایندگان در تذکر خود بر ضرورت برخورد با حسین فریدون و معرفی او به قوه قضائیه برای رسیدگی به اتهامات اقتصادی تاکید کردند. علیرضا زاکانی هم که دیگر جایی در بهارستان ندارد، در صفحه شخصی خود نوشت: «محاکمه فریدون اکنون یک مطالبه عمومی است و عدالت ایجاب می‌کند رئیس‌جمهور محترم، مسیر رسیدگی قضائی به اتهامات برادر خود را نیز هموار کند.» در این میان تنها یک ابهام وجود دارد که چرا قلاب ماهیگیران آب‌های گل‌آلود همیشه خالی از آب خارج می‌شود؟!
کد مطلب : ۱۰۵۰۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.