۰

گزارش تمرین استقلال

تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۷
به گزارش عصر تعادل، استقلال از ساعت 12 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد.

*‌ بازیکنان استقلال از ساعت 10 دقیقه به 12 وارد زمین شدند و بعد از انجام دقایقی تنیس فوتبال کار خود را از ساعت 12 به صورت رسمی آغاز کردند.

*‌ علیرضا منصوریان با 10 دقیقه تأخیر وارد زمین شد.

*‌ استیو جونز همانند روزهای اخیر با لباس شخصی به محل تمرین آمد و بازیکنان را تمرین نداد. او دقایقی در کنار زمین با منصوریان صحبت کرد.

*‌ نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا در تمرین امروز حضور داشتند.

* تمرین زیرنظر محمد خرمگاه که روز گذشته غایب بود آغاز شد و بازیکنان به انجام حرکات کششی روی تشک و گرم کردن بدن‌های خود پرداختند.

* یعقوب کریمی، جابر انصاری، امین حاج‌محمدی، کاوه رضایی و بختیار رحمانی در تمرین امروز غایب بودند، همچنین امید ابراهیمی و ووریا غفوری هم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین حضور نداشتند.کاوه رضایی در حالی امروز در زمین شماره دو آزادی حاضر نشده که در مورد ماندن یا رفتن او شایعه زیاد است. او ظاهرا با پیشنهاد تیم هایی از آسیا روبرو است و خواهان جدایی است.البته او امروز در کلینیک دکتر نوروزی حضور داشته است و دلیل غیبت او موجه است.  جابر انصاری و بختیار رحمانی نیز با مصدومیت روبرو هستند. 

*‌ گلرهای استقلال کار خود را زیر نظر مربیان انجام دادند. 

* پس از 30 دقیقه که بازیکنان به انجام کارهای اختصاصی مشغول بودند، به سه گروه تقسیم شدند و به انجام آقاوسط پرداختند. دراین‌بین مهدی رحمتی و ارشیا بابازاده به سایر بازیکنان پیوستند اما سیدحسین حسینی کار خود را به‌صورت اختصاصی دنبال می‌کرد.

* ارشیا بابازاده که مدتی در تمرینات این تیم غایب بود از امروز کار خود را در کنار سایر بازیکنان دنبال کرد و به تمرینات بازگشت.

* منصوریان و محمد خرمگاه دقایقی با یکدیگر به صحبت پرداختند.

*‌ مهدی رحمتی همانند روزهای گذشته بدون حضور در رختکن و از خودروی شخصی‌اش به‌طور مستقیم وارد زمین شد.

* در تمرین امروز استقلال هواداران حضور ندارند.

*‌ پادوانی امروز فرزند یکی از دوستان خود را به تمرین آورده بود.

* مرحله بعدی تمرین استقلال انجام به بازی فوتبال در نیمی از زمین اختصاص داشت که علیرضا منصوریان هم در کنار بازیکنان کار خود را دنبال می‌کرد.
کد مطلب : ۱۰۵۴۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.