۱

من از قالباف حمیات نمی کنم !

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۲
من از قالباف حمیات نمی کنم !
به گزرش عصر تعادل، نماینده سابق مجلس گفت:  امروز طوری فساد رسانه ای می شود که مردم می گویند همه فاسد هستند. من خودم 2 بار از آقای قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردم اما با این قضایا دیگر نمی کنم.
 
گزیده سخنان توکلی در زیر می آید:
 
من خودم 2 بار از آقای قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردم اما با این قضایا دیگر نمی کنم. 
 
گاهی بررسی یک پرونده مدت ها طول می کشد. معاون اول یک دولت پس از چند سال محاکمه و یک رشوه گیر پس از 13 سال محاکمه شد. مردم مطمئن باشند گزارش دهند ما رسیدگی می کنیم. فساد از بعد از جنگ در ایران آغاز شد و امروز به این نقطه رسیده است.
 
مردم چرا نباید بدانند مدیران و وزرا و نمایندگان کشور چقدر حقوق می گیرند؟ آن وقت مشخص می شود فردی که برای عروسی فرزندش شاهانه مراسم گرفته از کجا آورده است. باید در یک سایت روشن مطرح شود. البته در این مورد آزادی مطبوعات مهم است. بر اساس قانون دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات دستگاه های دولتی حق ندارند روی هر نامه ای مهر محرمانه بزنند و اگر مردم از آنها درخواست اطلاعات کردند باید ارائه کنند.
 
صدا و سیما خیلی زور دارد و باید اجرای این قوانین را مطالبه کند. همه ما مسئول هستیم با فساد مبارزه کنیم. مطمئن باشید سیستم فساد دارد شبکه ای کار می کند و حتی رسانه می خرند. فساد در رسانه ها وجود دارد.
 
در یکی از استانها یک نماینده مجلس زمین مفتی را از بنیاد مستضعفان و جانبازان گرفت. قاضی اول این نماینده با نفوذ را محکوم کرد و در تجدید نظر هم حکم قطعی شد. پرونده رفت در مرحله بعدی و باز هم محکوم شد و ساختمان تخریب شد و این نشان دهنده قضات سالم است.
 
این افشاگری ها در روش و نیت متفاوت است. گاهی افشاگری می کنیم فرد یا مقام و نهادی را بکوبیم اما یک وقت وظیفه ای احساس می شود و برای درمان یک بیماری جای بیماری را نشان می دهیم که باید غیرخطی و غیر سیاسی باشد. اما امروز طوری فساد رسانه ای می شود که مردم می گویند همه فاسد هستند. من خودم 2 بار از آقای قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردم اما با این قضایا دیگر نمی کنم.
 
کد مطلب : ۱۰۵۵۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.