بازیگر نقش رضا شاه: هرجا کار خوب و ارزشمندی تولید شود، من در آن ایفای نقش می‌کنم

19 دی 1395 ساعت 9:29

اولین و مهم‌ترین خصیصه برای هر کاری، انگیزه و شوق و اشتیاق است؛ وقتی علاقه در میان باشد٬ فرد موفق می‌شود.


به گزارش عصر تعادل،جعفر دهقان٬ بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص معیار و ملاک جوانان تازه کار در عرصه ی بازیگری گفت: اولین و مهم ترین خصیصه برای هر کاری٬ انگیزه و شوق و اشتیاق است.وقتی علاقه در میان باشد٬ فرد موفق می شود.توانایی این حرفه٬ باید در وجود بازیگر باشد و عاشقانه کارش را دوست داشته باشد.
وی ادامه داد: اگر علاقه مند واقعی به این عرصه باشد٬ مطمئنا می تواند در این عرصه موفق عمل کند.در عین داشتن علاقه٬ باید یکسری از توانایی هارا به طور آکادمیک و یکسری دیگر را هم در حین کار کسب کند.امکانات و شرایط محیطی فرد هم باعث پیشرفت عملکرد او می شود.
دهقان همچنین پیرامون موانع راه برای ورود جوانان به حیطه بازیگری اظهار داشت:در این راه٬ موانع بسیاری وجود دارد که اگر علاقه واقعی به کار وجود داشته باشد٬ فرد تمام این موانع را خیلی سریع کنار می زند و با انگیزه به سمت هدف حرکت می کند.
وی پیرامون انتخاب بازیگری در گذشته تصریح کرد:من اگر به گذشته باز گردم٬ باز هم بازیگری را انتخاب می کنم. من از بچگی این رشته را دوست داشتم& با علاقه فیلم هارا نگاه می کردم و خودم را جای شخصیت های فیلم می گذاشتم و نقش را بازی می کردم.
بازیگر فیلم سینمایی«شیوع» در خصوص معیار و ملاک انتخاب نقش هایش در فیلم یا سریال اظهار داشت:در ابتدا آنچه برای من اهمیت دارد٬ فیلم نامه است.و در مرحله بعد شخصیتی است که قرار است بازی کنم٬ یعنی باید اون نقش را دوست داشته باشم و با کار های قبلی من متفاوت باشد و در مرحله آخر هم کارگردان و عوامل فیلمسازی برایم اهمیت دارد.
بازیگر فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» پیرامون فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون تصریح کرد: برای من فعالیت در هرکدام از این عرصه ها تفاوتی ندارد.در هرجا کار خوب و ارزشمندی تولید شود٬ من در آن ایفای نقش می کنم.
دهقان در پایان در خصوص گزیده کار شدنش گفت: در حال حاضر به علت شرایط خاصی که در سینما و تلویزیون وجود دارد٬ هم من و هم یکسری از بازیگران کم کار شده اند و این مسئله برای اکثر بازیگران اتفاق افتاده است.ما منتظریم کارهای خوب و ارزشمندی شروع شود تا تمام ما بازیگران٬ جذب کار بشویم.


کد مطلب: 105632

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/105632/بازیگر-نقش-رضا-شاه-هرجا-کار-خوب-ارزشمندی-تولید-شود-ایفای-می-کنم

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir