۰

تکذیب خروج هواپیمای تهران - تبریز از باند فرودگاه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
به گزارش عصرتعادل،مصطفی صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خارج شدن هواپیما از باند، اظهار کرد: هواپیمای پرواز تهران - تبریز به هیچ عنوان سر نخورده و از باند خارج نشده بلکه در هنگام دور زدن، چرخ آن قفل کرده و متوقف شده است.
وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی در این راستا وجود ندارد، ادامه داد: بعد از توقف، مسافران از هواپیما پیاده شده و بعد از نیم ساعت نیز مشکل مذکور برطرف شده است.
صفایی با اشاره به اینکه مشکل فنی ممکن است در هر هواپیمایی به وجود آید، تشریح کرد: با توجه به اینکه فرودگاه ما دارای دو باند است؛ از این رو در چنین مواقعی پروازها متوقف نشده و از باند دیگری استفاده می‌کنیم؛ اکنون تمامی پروازهای ما بدون هیچ مشکلی برقرار است.
صفایی با تاکید بر اینکه فرودگاه مسوولیتی در قبال نقص فنی هواپیما ندارد یادآور شد: سازمان هواپیمایی کشور این موضوع را بررسی کرده و از شرکت هواپیمایی مربوطه دلایل نقص فنی به وجود آمده را پیگیری می‌کند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
کد مطلب : ۱۰۵۷۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.