۰
مازنی در پیامی؛

«هاشمی» مرد روزهای سخت تاریخ ایران و اسلام

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۶
به گزارش عصرتعادل، حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی نماینده مردم تهران در پیامی در کانال تلگرام خود نوشت: «ارتحال عالم مجاهد مرد صبر و صلابت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت عرض می‌کنم.
خبر تلخ ارتحال مرد روزهای سخت تاریخ ایران و اسلام چنان سریع منتشر شد که قطعا برای همه شوک‌آور بود و البته این واقعه برای هرکس در اولین لحظات شنیدن خاطره‌ای را تداعی کرد و من که در دوران انقلاب اسلامی، 1357 طلبه جوانی بودم که به امام خمینی و هرکس که نشانی از او داشت عشق می‌ورزیدم در لحظه شنیدن این خبر تلخ یاد شعارهایی افتادم که در روزهای سخت اختلافات سال 1360 که از  زبان مردم ایران و عاشقان مکتب خمینی جاری بود و آن شعار این بود : «درود بر سه یاور خمینی، هاشمی و دو سید حسینی»
مرادشان از دو سید حسینی شهید مظلوم آیت الله بهشتی و حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای بود. اکنون از آن سه یاور خمینی یکی مظلومانه شهید شد و به حق لقب شهید مظلوم گرفت و هاشمی نیز امروز با پیشینه سرشار از دیانت، مجاهدت، خدمت و استقامت به امام پیوست که اگر امام بود شاید به او هم لقب مظلوم می‌داد و سومین یار امام اکنون تنها است.»
کد مطلب : ۱۰۵۷۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.