۰

ابلاغ ۴۸۲میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۶
ابلاغ ۴۸۲میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری
به گزارش عصر تعادل ، حسن نوروزی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ۹۶۶ میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری، ۵۸۹ میلیارد تومان آن برای سال جاری است.
نوروزی با بیان اینکه بنابر اطلاعات گرفته شده از دستگاه ها ۴۸۲ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار انجام گرفته است، عنوان داشت: ۱۴۹ میلیارد تومان  در قالب اسناد خزانه و نقدینگی تخصیص اعتبار شده است.
نوروزی اظهار داشت: در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری ۵۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به دستگاه های اجرایی استان تاکید شد که برای جبران فاصله اعتبار ۵۸۹ میلیارد تومانی  مصوب سال ۹۵ با اعتبار ۴۸۲ میلیارد تومانی ابلاغی اقدام کنند.
نوروزی تاکید کرد: از دستگاه ها خواسته شده است که نسبت به پیگیری ۱۰۷ میلیارد تومانی که باید ابلاغ اعتبار شود، پیگیری های لازم را از طریق وزارتخانه ها و سازمان برنامه ریزی کشور و کمک دستگاه های متولی استان انجام بدهند، تا این ابلاغ اعتبار نیز اجرایی شود.
وی افزود: بنا به گفته دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تمامی تعهدات سفر در سال ۹۵ به طور ۱۰۰ درصدی تخصیص پیدا خواهد کرد.
نوروزی عنوان داشت: با توجه به اینکه از ۵۸۹ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر در سال جاری ۱۴۹ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است، نیاز است که دستگاه ها از طریق سازمان برنامه ریزی کشور، و دستگاه های متولی و  اجرایی پیگیری های لازم برای ابلاغ و تخصیص بقیه اعتبارات را انجام دهند.
کد مطلب : ۱۰۵۷۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.