۰

پشت پرده استعفای کارلوس کی روش

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
به گزارش عصر تعادل ، در شرایطی که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دنبال روشی برای مجاب کردن کی روش برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران هستند، آقای سرمربی در جلسه 5 ساعته با تاج از دلایل انصراف خود برای ادامه همکاری با تیم ملی گفته است.
 
آنچه که مورد نظر کی روش در این استعفا بوده عدم رسیدگی به شروطی است که او در مرتبه قبلی برای ادامه همکاری برای فدراسیون اعلام کرده بود. 11 شرطی که از بین آنها تنها یکی اجرا شده است. کی روش در توافق قبلی از فدراسیون خواسته بود به مشکلاتی مثل عقب افتادن دستمزدها، مساله لباس، مساله زمین دستگردی، تکمیل مرکز پرفورمنس سنتر و ... رسیدگی کند که فقط موضوع لباس ها آن هم نه به صورت کامل مورد رسیدگی قرار گرفته و این مساله باعث ادامه گلایه های سرمربی تیم ملی شده است. 
 
 

 
همانطور که در بیانیه شب گذشته کی روش آمده بود، این سرمربی عقیده دارد شرایط مدنظر برای کار با استانداردهای وی در تیم ملی وجود ندارد و بنابراین ترجیح او بر قطع همکاری فوری با شرایطی است که دو طرف از نظر مالی با هم به توافق برسند. جالب اینکه کی روش برای قطع همکاری غرامت خاصی را هم از فدراسیون فوتبال طلب نکرده اگرچه عقیده دارد وی مسئول این جدایی نیست. 
 
نکته جالب اینکه موضوع درگیری اخیر کارلوس کی روش با برانکو هیچ ارتباطی با استعفای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ندارد و اگرچه کی روش از اظهارات برانکو به شدت عصبانی است اما این مساله انگیزه استعفای کتبی و شفاهی او نشده است. 
 
جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به موضوع استعفای کی روش ادامه دارد و مهدی تاج در نشست خبری جمع بندی جلسه هیات مدیره را به اطلاع خبرنگاران خواهد رساند. البته مشخص است که نظر هیات رئیسه ادامه همکاری با کی روش است اما او هم رسیدگی به درخواست هایش را شرط همکاری با تیم ملی قرار داده است.
کد مطلب : ۱۰۵۸۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.