​آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امیرکبیر زمان بودند

20 دی 1395 ساعت 16:40

رئیس شواری راهبردی روابط خارجی با اشاره به اقدامات انجام شده در دوران سازندگی توسط آیت‌الله هاشمی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با وجود ویرانی‌های پس از جنگ تصمیمات سازنده‌ای اتخاذ کردند و ما مشاهده می‌کنیم که کارهای زیربنایی اساسی از جمله انرژی هسته‌ای و مترو در دوران ایشان پا گرفته است.


به گزارش عصر تعادل، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در حاشیه مراسم وداع با پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که «نقش آیت‌الله هاشمی در این دوران بسیار تاثیرگذار بود» خاطر نشان کرد: ایشان فردی بود که در حل مشکلات بسیار باهوش ظاهر می شدند و نظراتی راهگشا ارائه می‌کردند.

وی صبر و مقاومت آیت‌الله هاشمی را نمونه‌ای در میان سیاستمداران دانست و گفت:‌ آیت‌الله هاشمی یار امام (ره) همسگر مقام معظم رهبری و امیرکبیر ما بودند و شگفت آن‌که در شب شهادت امیرکبیر از میان ما رفتند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان این‌که «آیت‌الله هاشمی نقش موثری در انقلاب داشتند» ، به اقدامات انجام شده از سوی او در زمینه سازندگی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی در دوران سازندگی به عنوان سردار سازندگی معروف بودند. ایشان پس از جنگ با وجود ویرانی هایی حاصل از جنگ تصمیمات سازنده ای اتخاذ کردند و ما مشاهده می‌کنیم که اقداماتی اساسی از جمله انرژی هسته‌ای و مترو در دوران ایشان صورت گرفته است.


کد مطلب: 105887

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/105887/آیت-الله-هاشمی-رفسنجانی-امیرکبیر-زمان-بودند

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir