۰

توقف فروش بلیت‌های چند اجرا در جشنواره موسیقی فجر

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۴
به گزارش عصرتعادل،محمد عمروآبادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این موضوع توضیح داد: به‌دلیل تقارن نخستین روز جشنواره موسیقی فجر با سومین روز از عزای عمومی به‌مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فروش دو اجرای موسیقی نواحی در این سایت را تا تصمیم‌گیری نهایی دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر به‌صورت موقت پنهان کرده‌ایم تا فعلا خریدی به آن اضافه نشود و تکلیف این موضوع روشن شود.
او همچنین درباره انتقاد برخی هنرمندان از نبودن تبلیغات برای فروش بلیت‌های جشنواره در این سایت نیز بیان کرد: ما در کل سعی می‌کنیم از حاشیه‌ها دوری کنیم و تلاش کرده‌ایم با عملکردمان اقدامات خود را نشان دهیم. من به آمار اکتفا می‌کنم و قضاوت را به مخاطبان می‌سپارم.
وی اظهار کرد: این سایت مجموعه وظایفی را در این دوره از جشنواره برای تبلیغ آثار هنری تعریف کرده است. ارسال پیامک برای مخاطبان که بیش از ۱۰۰ هزار نفر هستند، از جمله مخاطبان هدفمند هنری، موسیقی، سینما، تئاتر، همچنین اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از بازوهای سایت که حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار بازدیدکننده دارد، از جمله اقدامات ما بوده است. همچنین بنر جشنواره را در صفحه اول قرار دادیم و حتی اجراهایی را که فروش آن‌ها برعهده‌ی ما نیست، در جدول روی سایت قرار داده و به سایت همکار لینک کرده‌ایم.
عمروآبادی گفت: براساس همین فعالیت‌ها در مدت دو تا سه روز اول، بسیاری از گروه‌های تلفیقی تمام بلیت‌های خود را فروختند. بنابراین شاید به هر دلیلی که مخاطب کم بوده یا دو هفته قبل کنسرت داشتیم و بلیت‌های مربوط به آن را فروختیم، شاید اگر نتوانستیم مخاطب پیدا کنیم باید دنبال مقصر بگردیم و دلیل آن را سایت یا بدنه اجرایی جشنواره بدانیم که به عقیده من، کار چندان منطقی نیست.
به گزارش ایسنا، بلیت‌های بخش موسیقی نواحی، بانوان و بخشی از موسیقی تلفیقی سی‌ودومین جشنواره فجر در سایت تیوال به فروش می‌رسد.
انتهای پیام
کد مطلب : ۱۰۵۸۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.